Gå til innhold

Er det for lettvint å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK er vel litt kranglete i dag, men syns det er såå mange som går fra hverandre..

Bare lurer på hvor nøye folk tenker over konsekvenser ved å få barn.

Syns det å flytte sammen med noen få etpar unger og så flytte ut for så å finne seg en ny en og få enda flere unger..

Forstår ærlig talt ikke alt folk klarer det jeg..

At det finnes grunner for å ikke leve sammen for evig tviler jeg ikke på. Et samliv er ikke lett..

Så etter at jeg fikk barn tenker jeg enten så lever jeg alene eller med min mann.. Jeg skal ihvertfall ikke bytte han ut..

Dette er mitt lodd når jeg har valgt ut min parter å få barn med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah! Klart det er lettvint! Kan være unnagjort på to minuttet på en god dag det ;-)

Skrevet

Er nok like enkelt nå som det har vært i årtusner.............

Skrevet

Hvis du vil være martyr og bære lodd så deg om det, men det er jo faktisk en misforstått offerrolle du påtar deg der. Hvis du ender opp som singel og (etter hva jeg kan lese av innlegget ditt) ensom og ulykkelig - hvor lykkelig kan du da gjøre barna dine? Jeg bare spør. Tanken om "én mann eller ingen, for barnas skyld" virker kanskje nobel og riktig, men virkeligheten vil med stor sannsynlighet fortone seg ganske annerledes.

Skrevet

Synes egentlig det er gr3it å bytte ut damene etter at de har fylt 35.. I den alderen utvikler de seg til å bli noen fæle monstre som tror de vet alt samt at de begynner å få hengerumpe, dobbelhake og hetetokter:-)

Skrevet

jeab, kaller du det en offerrolle å seriøst vurdere vedkommende man velger å få barn med? Og vurdere om dette er et menneske man kan se for seg et liv sammen med. Som en god far og rollemodell og som vil utfylle en her i livet.

Jeg mener bare at folk bør bruke hue før de stifter familie og prøve å forestille seg at dette er et menneske de faktisk skal leve med.

Ikke bare hive ut som en gammel sofa når man blir lei av den.

Skrevet

Klart det er for lettvint.

Vi har for mange mennesker totalt, og vi har for mange barn uten dugende foreldre. Det sier seg selv.

Skrevet

Signerer ->>-

Skrevet

Yppert. Nå holder du kjeften på deg. Du vet tydligvis ikke hva du går glipp av.

nr 25

Skrevet

Tja................jeg synes ikke det er lettvint i det hele tatt jeg.......................

Skrevet

"jeab, kaller du det en offerrolle å seriøst vurdere vedkommende man velger å få barn med?"

Nei, på ingen måte. Les innlegget mitt en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...