<3 + <3 + ? Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vurderer å kjøpe noe å bære gutten min i. Har en BabyBjørn, men er ikke veldig fornøyd. Synes den blir trang på en måte og han liker ikke å bli bært så kliss inntil meg. Men hva velger jeg da? Tenker på ringslynge, er jeg på jordet da eller? Vil ha noe som er enklest mulig å ta på, og som kan brukes en stund. (han er 3mnd nå). Hvor kjøper jeg dette? Vet det er mange her som liker å bære barna sine, så håper noen har erfaringer å komme med.
LisaColli Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 jeg har bare prøvd mei tai og babybjørn. synes mei taien er mye bedre, men da blir barnet ganske nært deg da, og så kan de ikke sitte utover. men de kan sitte på ryggen, og så kan man bruke den til 18 mnd++. jeg er veldig fornøyd med den, den er bedre både for min rygg og babyen:) kjøpte på bæretøy.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå