ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hva er bra? Og hva er ikke så bra? Har tenkt å forlate Avensisen vår....
sinil Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 vi er vært fornøyd men skal selge våres nå,har bare bra og si om den men vi har masse ekstra utstyr på den som selfølgelig gjør den topp,som skinn inntr,automat gir,7 seter,skiboks,dieselmotor ol. så ønsker du en 2006 modell sølvgrå touran m.masse ekstra utstyr til en billig penge så har jeg en.gått 27000km.som ny.
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 HVor stor motor er det? Og ca hvilken prsi hadde dere tenkt?nOg hor bor dere?
sinil Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 bor i drøbak.1,9 diselmotor.betalte 400000,-ny i juni i fjor selges 270000,-.knall billig hadde fått 320,for den på bilforetning,men vi har ikke bestemt oss for ny bil ennå så vil derfor selge privat.helt som ny
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Når skal den selges? Kan vi komme og se på den? Vi bor i Oslo
sinil Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 skal selges 1 august for da får mannen min ny bil på jobben.kan møtes for og se på den.
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 Det hadde vært supert. Kan du maile meg på [email protected]? HVilken farge er det på bilen? hengerfeste?
mamma te tobias,Lucas og Ida Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 til dåkker som ska kjøpe bil...husk og sjekke om det e heftelser på bil..mange som prøve og selge biln sin me pant på...!!!
sinil Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 ingen pengeheftelser på våres,noe vi selfølgelig går igjennom,den er sølv grå,med helt sølv grå ski boks,ikke hengefeste,men vet dette kan kjøpes og settes på.koster noen tusen.jeg har notert mail adressen din,jeg er på nattevakt,så mailer deg i morgen,om evnt tidspungt dere ønsker og se på den
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Den prisen "Sinil" (var det riktig ....) skal ha for sin Touran er en god pris om bilen er pen, og forutsatt at det er en highline.... Skinn og DSG (automat) fordyrer bilen ganske mye, men er verdt hver krone ) Er bilen hel og pen så gjør du et godt kjøp der.... ;o) (Veldig fin km.stand...) Hilsen enda en Touran eier... (som ikke vil selge....ennå....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå