mammaen til Lukasgolle Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ammesingletter med innebygd ammebh?? Den ser helt ut som en vanlig singlet.. Såg dei i en annonse på finn.no som nå er borte=(
~chess~ Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Kjøpte meg akkurat to singleter på H&M her om dagen, i mamma-avd. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at det var ammesinglet jeg hadde kjøpt. Vet ikke helt hva du mener med innebygd amme-bh, men disse hadde altså åpning sånn at man kan amme. Var kanskje ikke det du mente, men... Var ihvertfall 2 stk. for 149 eller noe sånt.
dimoren Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Dette finner du på Mammahuset.no http://www.mammahuset.no/productview.php?mgid=5&gid=47&ms=1 De har også ammesingleter fra Bravado - de er svært fine og svært behagelige, med innebygget bh.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 Tusen takk får svar!! Desverre var det ikke sånne jeg leter etter...de har tynne regulerbare skuldestropper,også åpner du den oppe med stroppene!! Noen andre som vet???
smakk Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Jeg kjøpte hvertfall på H&M ifjor, det var singlet med tynne regulerbare stropper som du åpnet akkurat som en ammebh. De hang med mamma-undertøyet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå