Gå til innhold

nå er jeg tilbake fra rodos:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare si at det gikk kjempe fint å feriere i uke 32. vi var i rodos en uke og alt gikk overaskende bra. det lå på rundt 40grader men det blåste gjevnligt og god ventilasjon på rommet så det var ingen problem i det hele. magen var rolig gjennom hele uken og kjente godt med liv. har grudd meg veldig til turen,... eller iallefall vert veldig spent men jeg har stor kost meg og slappet godt av. eneste ulempen er at jeg har fått masse vann i beina men det hadde nokk komt her hjemme også.. fly turen gikk veldig flott. beveget meg gjevnligt så den gikk også fint. er like gravid ennå så nå er det bare å nyte de siste ukene før fødsel:) skal kose oss like masse her hjemme...:) håper på litt finere vær da hehe... ville bare si til dere som skal reise at det går kjempe fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm,ingen som vil lese mine innlegg her ?jaja... sånn er det avogtil .ha en fin dag videre alle sammen

Skrevet

hei hei!

så bra at du har hatt en fin ferie! hørtest deilig ut!!

skal selv kanskje en liten tur i min 33.uke, og er spent på hvordan det blir.... hadde egentlig tenkt paris eller noe, men pga en hel dag med kynnere i går (har aldri hatt noe før), kaldsvetting osv, var ordentlig "uggen", så må vi se det ann... har vert til registrering og ul i dag, og h*n har det som plommen i egget heldigvis.... litt kjipt, men tar ingen sjanser;) alt so vertfall bra til med den lille:)

når har du termin forrsten? jeg har 1.sept.

lykke til videre:)

Skrevet

heisann. min termin er 19august. gjerne lurt å se det litt ann da.,litt kjipt å reise hvis det er fare for prematurfødsel. godt at alt sto bra til med lille gutt. selv venter jeg jente denne gang. har en sønn fra før. håper du får til å reise da. godt å ha en liten ferie før ankomsten til de små :) nå går tiden fort så er det ikke lenge til vi sitter med våres små i hendene og koser oss med å kunne sitte med føttene oppi sofaen,sove på magen, gå lange turer... noe jeg ikke kan pga bekkenløsning.. koser meg i svangerskapet men gleder meg til å gjøre ting som blir litt hemmet nå:) ha ein fine sommer videre..

Skrevet

kjekt at du ville svare på innlegget mitt da. føler meg litt forvist på barnimagen. har ikke gjort noe galt men skriver nokk ikke noe som intreserer andre hehe... eller så er det bare hormonene mine som gjør at jeg reagerer på det. har hatt flerre innlegg som bare detter lengre og lengre vekk i rekken. så satt stor pris på at du ville skrive til meg .takk:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...