bebspus Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 fredag 29. juni (4 dageretter ultralydtermin) kom jenta mi til verden i et badekar på sykehuset i kongsberg. der var en flott opplevelse -helt klart min beste fødsel til nå. vann kan anbefales!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jøss! Ingen som har gratulert deg da?? Så kjipt gjort av jentene! Gratulerer så mye med vellykket fødsel og jenta di! Håper selv på fødsel i vann! Lykke til med barseltid! Hilsen fra
milly:) Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 gratulerer så utrolig mye!!!! Hørtes supert ut:)
Kummin&Lillesel Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så masse med et suksessrikt svangerskap! Jeg har også lyst til å føde i vann, men de vil helst at vi ikke gjør det, på sykehuset der jeg skal føde. Jaja, foreløpig har jeg ikke kommet lenger enn at jeg akkurat har oppnådd tittelen Høygravid. Stadig et stykke vei igjen, heldigvis!
bebspus Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2007 her på sykehuset i kongsberg er det ikke så lenge siden de begynte med vannfødsler, og ikke alle jordmødre er opplært eller har erfaring med det. jeg hadde en jordmor som ikke hadde hatt ansvaret for en vannfødsel aleine før, men siden hun var en trygg og erfaren jordmor på alle andre måter så våget jeg å utfordre henne til å la meg også ta forløsningsfasen i vennet. det angrer jeg ikke på nå, og i oppsummeringssamtalen før vi dro fra sykehuset takket hun oss for at vi hadde gitt henne et 'spark bak'. det er med andre ord viktig å si tydelig fra om hva man ønsker seg. det er jo din fødsel, ikke jordmorens!
minimegogtrollet Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 hørtes veldig spennende ut det med vannfødsel faktisk! syntes du det lindret godt..forstod du hadde fødd før, var dette bedre? gratulerer med fin fødsel:-)
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Grattis! Hørtes bra ut, altså! Noen som vet om det er mulighet for vannfødsel på Ullevål? (Ikke abc-avd.)
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer så mye med lille jenta di=)Lykke til videre.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer så mye med jenta og en flott fødselsopplevelse! Jeg har også lyst å føde i vann, og her i Bergen har vi kun ett rom med mulighet for det, så det bir første mann til mølla!
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 GRATULERER masse masse masse. Jeg har og¨å lyst til å føde i badekar, men kjenner jeg meg selv rett må det nok da bli i badekaret hjemme. Sist brukt jeg litt over en time på fødselen, og med nesten 2 timer til sykehuset, sier det seg selv. Lykke til videre med lillejenta og barseltiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå