Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 som ikke er så dyre som reima og troll , men gode dresser. skal ha hjemme bare, for har ikke bhg plass
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Reflex sine synes jeg er bra. Ellers er mikk line ok. Du kan jo kjøpe brukt? Hvilken str?
Tigerjenta *Mamma til 3* Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 Kan skjønne at du synes Reima er dyr men det er ikke uten grunn! Jeg har jobbet med barn i 10 år og det er helt uten tvil at Reima Tec er noe av det beste på markedet. Ser foreldre som kjøper billigere dresser men må ha ofte ha to fordi den første blir våt og da må barnet ha skift! Ellers så går de i stykker og må kjøpe flere gjennom sesongen og da er de like langt. Jeg har til og med latt en av dressene gå i arv og den er fortsatt like fin! Men ser helt klart poenget med prisen, sjekk Finn. no der er det ofte pent brukte på salg til halv pris :-)
katty Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Er reimadressene store i størrelsen. Jeg har ei datter som er veldig lita for alderen. Hun er 70 cm og er straks 14 mnd. Holder det å kjøpe i str 80, kan tippe hun er maks 75 cm til vinteren tenker jeg... Jeg har aldri brukt reima på sønnen min på 7 år, men støtter det Tigerjenta sier at man stort sett på ha 2 dresser av de billige og ofte suplere med enda en i løpet av sesongen fordi dressen har blitt slitt.
Tigerjenta *Mamma til 3* Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jeg vil vel si at str er det de skal være.... hvis du skjønner. Men du kan jo ta henne med å prøve ellers får du jo byttet hvis den ikke passer. Fordelen med Reima er at den er så lett, så litt stor dress gjør ikke noe, men for stor blir ubehagelig å bevege seg i spes for en som er liten enda. Jeg ville nok gått for str 80 til jenta di, sjangsen for at hun vokser ut av den er ikke så stor. De vokser ikke like mye etter fyldt året. Min sønn er 13 mnd og 81 cm, og jeg har kjøpt str 86. Gamblet litt å kjøpte på salg i våres :-)
Gjest mphs Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Jeg brukte en Name it dress nå i vinter fra hun var 14 mnd til hun var 20 mnd. Trengte kun denne ene dressen(brukte rengnbukse over når det var vått) og den er enda like fin, Den kostet 600 kr og nå her jeg kjøpt en på salg som jeg skal bruke neste år. Betalte 300 kr for den. Det at dressene som er billigere skal være så dårlige har ikke jeg erfart så langt og heller ikke at de er dårlig i kvaliteten og blir slitt/ødelagt. Dette var kun min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 tingen er at jeg ikke har råd til å kjøpe bare "rådyre" produkter, og siden barnet ikke skal i bhg hadde jeg ikke tenkt å kjøpe det dyreste...vil heller prioritere gode, riktige og vanntette sko. er heller ikke helt med på at det bare er reima og troll som er gode... og lurte egentlig på alternativ til reima...ikke bare at jeg burde kjøpe det ....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 han bruker 86 nå.... så 86 eller 92 ? er 81 cm nå
Tigerjenta *Mamma til 3* Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Den er grei! Du skal få svar på det du lurte på :-) Synes de mere rimlige dressene variere veldig i kvalitet og det er like mange dresser som meninger. Ta hensyn til at dressen er myk, de er ofte stive og med regnbukse over i vått vær blir det værre. God bevegelsesfrihet er viktig for banet. De solgte noen som var veldig fine på Kapphal i fjor som ble kåret til best i test og de var rimlige også, du kan jo spørre i en butikk om de kommer tilbake. Har vært innom mange dårlige parkdresser og de er ofte fra Bogerud så styr unna eller sjekk nøye. Vil bare si en gang til at du burde sjekke Finn.no ofte reima til salgs der! Lykke til med kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå