husmorwannabe venter beby nr.3 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 gubben jobber en del i Tallin, og han synes det er en hyggeligere/roligere by enn praha. praha er stort og mye mennesker. kommer helt ann på hva man ønsker. litt vanskelig å sammenligne de to. uansett hørtes det hyggelig ut =) God tur
St.Sunniva Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Har vært begge steder, men det er ganske stor forskjell da.. Ville kanskje valgt Praha da det er mer å finne på der, men Tallinn er kjempekoselig. Billig begge steder :-)
chrisallic Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Uten tvil praha,den nydeligste byen jeg har vært i. Var der i mai og skal defentlig tilbake engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå