Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gubben jobber en del i Tallin, og han synes det er en hyggeligere/roligere by enn praha. praha er stort og mye mennesker. kommer helt ann på hva man ønsker. litt vanskelig å sammenligne de to.

uansett hørtes det hyggelig ut =)

God tur

Skrevet

Har vært begge steder, men det er ganske stor forskjell da.. Ville kanskje valgt Praha da det er mer å finne på der, men Tallinn er kjempekoselig. Billig begge steder :-)

Skrevet

Uten tvil praha,den nydeligste byen jeg har vært i.

Var der i mai og skal defentlig tilbake engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...