Gå til innhold

Raskere mage med andremann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid igjen (wohooo) ca 6 uker på vei, tok 5 positive tester for ett par timer siden =)

..ja, lurer på om magen kommer tidligere med nr 2..? Og dere flergangs, når kom den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! Så koselig da!! :-)

Hos meg gjorde det i alle fall det!!! Jeg er nå i uke 14, og det finnes ikke tvil i verden om at jeg er gravid, har fått den kjempemagen!! Hehe, det kan visst ha en sammenheng med at jenta mi bare er 11 mnd, kroppen har ikke kommet seg helt etter forrige gang enda!

Skrevet

Samme med meg. Ble gravid når gutten våres var 11mnd og jeg synes at magen kom tidligere. Ikke at den er så voldsom stor nå men man kunne se det mye tidligere denne gangen. Er nå 34uker og ligger helt normalt på SFkurven. Så selv om magen titter frem tidligere betyr ikke det at du blir veldig mye større.. :)

Skrevet

Takk for svar =) Tulla mi er 7mnd hun da. Men er tilbake i min normalvekt.. mer eller mindre. Gleder meg til å kjenne spark igjen...åhh.. *drømme*

Skrevet

Dytter denne opp litt

Skrevet

Nå er jeg ikke så stor av meg, men har fått litt fortere mage nå da. Min første blir 5 år. Er 15 uker.

Skrevet

Er tredje svangerskap. Ifølge jordmor er det helt vanlig at magen blir større når du er flergangsfødende, siden livmor på en måte er blitt tøyd mye i tidligere svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...