Gå til innhold

sambo har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min har vært utro mot meg flere anger men vi har liksom ordna opp i der. Men jeg føler enda at jeg ikke kan stole på han og er skeptisk til det meste so mkan lukte gruff.. sjekker mobilen hans om jeg er usikker og spør og graver. Han vet at jeg ikke stoler helt på han, problemet er at jeg sitter å lurer på om jeg er en tosk som har tatt han tilbake.. vi har to barn i lag og har det egentlig veldig bra..tror jeg..

Han har endel økonomiske problemer så han drar på en måte oss ned i driten også, vi kan foreksempel ike kjøpe hus eller bil i hans navn..

I det didte har jeg tatt meg selv i å fantasere om å leve uten hann eller med en annen men i neste øyeblikk er jeg liksom klar til å dele alt med han... Kjenner det tæmmer meg for energi å gå å gruble over om hva han gjør o.l. det skal også nevnes at de gangene jeg vet han har vært utro har han aldri innrømmet det overfor meg.. det er det som gjør meg så usikker.. alle her inne sier sikkert at jeg må bare dumpe han så fort som mulig men han er jo en fantastidk dnill mann som liksom bare får noen "klikk"... Jeg føler faktisk at det er min "tur" til å være utro... og tenker at han bare har godt av å oppleve det på den andre sida og forventer at det er bare noe han må finne seg i... Syke tanker.. hmm.. nei hva sier dere?... har vi er veldig rart forhold?

Jeg tror for alle andre vile det se ut somvi har det veldig godt og har et bra familie liv.. ingen som vet om tankene mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det beste at du blir alene!

Skrevet

Vet hvordan du har det. Jeg har akkurat de samme tankene selv om å "ta igjen". Jeg tror det er den eneste måten jeg kan komme meg videre på i forholdet. Men det som begymrer meg litt er at han mest sannsynnlig ikke vil finne det ut, og hva er vitsen da liksom..? Jeg vurderer å dra på et utested hvor jeg vet det er kammerater av han tilstede når han er på ferie i 2 uker og flørte og "leve livet". Disse kammeratene vet også at han har vært utro mot meg. Jeg går faktiskt rundt akkurat nå å begymrer meg for at han har gjort det igjen. Ny arbeidsplass og ny "hurpe"..

Skrevet

Det vanligste svaret på problemer folk har inne på denne lenka ser ut til å være det å dumpe fyren sin, og fortsette alene.

Er det virkelig så enkelt for dere folkens???

De fleste her inne er vel i parhold som også innbefatter unger... og å bare kutte over, uten å ha prøvd andre ting først ? Ser at det nok kan være beste løsning noen ganger - men kan det alltid være svaret?

Skrevet

For det første vil jeg bare si at det er ingen selvfølge at man må gjøre det slutt pga utroskap. Det skal mer til for meg ihvertfall før jeg kaster en hel familie i grøfta.

Du har jo åpenbart gang på gang godtatt denne utroskapen til mannen din, i form av at du har tatt ham tilbake. Og vil du virkelig synke ned på hans nivå ved å selv være utro? Tar du den sjansen? For jeg blir svært følelsesmessig involvert når jeg har sex med noen. Av den grunnen kan jeg faktisk ikke være utro, for jeg vil jo være følelsesmessig involvert med mannen min.

Mange kvinner godtar stilltiende mannens utroskap for å beholde familiefreden, og vet ikke om jeg synes det er riktig heller. men vi må respektere at folk håndterer slike situasjoner på forskjellig vis.

Hvordan finner du ut av utroskapen hans? Får du høre det av andre eller tilstår han det selv? Er det sistnevnte variant så synes jeg du skal legge inn et krav om at han ikke får lov til å si det til deg. Å lette sin egen samvittighet på en slik måte er meget egoistisk. Har sagt det samme til min mann; "er du så dum at du driter deg ut i fylla, så ikke si noe til meg, for jeg vet ikke hvordan jeg ville takle det. Har du forholdet til meg kjært, så holder du munn". Har også bedt ham om å bruke kondom dersom uhellet skulle være ute.

Det er mulig jeg høres liberal ut, men det er heller tvert imot. Jeg ville ikke taklet et utroskap veldig godt, jeg kan bli veldig sjalu. Så jeg har sikret meg på en litt mer utradisjonell måte...

Skrevet

Tror nok bare du ville føle deg enda verre om du var utro, da ville du ikke kunne ha så mye å si om det han har gjort. Du har rett til å være sinna og usikker.

Min X-mann var utro, mange ganger med samme damen. Jeg trodde han ville forandre seg, jeg ville så gjerne tro det. Men så tilslutt at han ikke ville det. Men det verste var tanken på å bli alene, å ikke vite hva jeg skulle ta fatt på. Alt nytt er skummelt, spesielt om en må gjøre det alene og ta ansvaret for barn i tillegg.

Men jeg klarte det og er i dag 2,5 år etter sambo på nytt. Men en mann jeg ikke må forsvare, unnskyde og passe på at oppfører seg. Vi har et likeverdig forhold og jeg tolererer ikke noen form for *eksperimentering* med andre damer enn meg.

Pakk sekken å dra, gjør det fort og ikke tenk på hvordan det vil bli. Du klarer det og etter en stund vil det nok bli en lettelse for deg som for så mange av oss andre.

Lykke til

Skrevet

HI, er du den samme som skrev om at mannen din satt på nettet om natta med cam på?

Litt nyskjerrig bare...

Skrevet

jeg kan bare snakke for meg selv, er det en ting jeg IKKE hadde godtatt så er det utroskap.

det er respektløst og jeg hadde aldri klart å stole på sambo igjen...

Du fortjener noen som vet å sette pris på deg og som ikke gir deg slke bekymringer!

Trøsteklem fra

Skrevet

Hei kjære deg.

Jeg ville anbefalt familierådgivning, da kan dere få hjelp til å takle problemer og lære å snakke sammen...

Jeg er i ett 13 års langt forhold og vi har vært gift i 7 hærlige år, og håper d blir mange flere!Det aller viktigste EVER i ett forhold er at dere kan klare å kommunisere sammen... Håper virkelig at dere kan klare å finne ut av dette, men det første du må finne ut er,

HVA VIL DU INNERST INNE SELV??? Er du klar for å leve alene, eller starte på nytt igjen med ny mann, hva og hvilken innvirkning har d på barna deres? om dere har d bra så synes jeg dere skal grave dypere for å finn svar på d dere lurer på...Men slik jeg ser d så, tror jeg dere kan klare dette om dere er innstillt på det, men ville nok ikke funnet meg ik om han hadde vært utro NOK EN GANG....

Hva du nå enn finner ut så ønsker jeg deg lykke til, men ikke gjør noe overilt... Du vet hva du har men ikke hva du kan få... Eller du vet ikke hva du har før du har mistet det...

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...