Gå til innhold

dr.yppert. (og andre som er mot vaksinering...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest mange av trådene dine her og må faktisk si det er flott å se at du har satt deg så inn i temaet.

begynner selv å få mere innsikt i dette og har valgt å ikke gi flere vaksiner til gutten min., skal egentlig ha mmr nå......beklageligvis etter at han har fått mange.

vaksinerte i god tro etter flotte lovord av hs og hadde ikke så mye overskudd til å sette meg inn i det da han var nyfødt (fikk plutselig min mors begravelse og bo å rydde opp i)

men har en hs fra helvete og sliter veldig med å få henne til å forstå hvorfor jeg ikke skal gi flere..(skulle tro hun var kjøpt og betalt av produsentene)

har du noen linker du vil dele med meg om temaet, og noen tips til hvordan å ta dette opp med henne?

på forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hs. Skal respektere dine valg uansett. Du trenger faktisk ikke å stå til ansvar eller komme med argumenter for at du ønsker å utsette eller stå over vaksiner. Vaksinasjon er et tilbud i barnevaksinasjonsprogrammet, altså frivillig.

I mange av disse tråden som er lagt inn her så finner du mange linker som er verdt å lese:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...