Gå til innhold

Hva er det ekleste dere har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA jeg gikk gravid med nr en fikk jeg ikke i meg så mye mat dvs en halv brødskive, noen kjeks osv. konstant kvalm. Uti femte måned med det samme begynnte jeg å bli skikkelig sulten. så en kveld under middag, ber mannen min finne bøtta fordi jeg må spy, spyr noe voldsomt snur meg igjen og fortsetter å spiser. Mannen min er ikke akkurat hårsår, men da sluttet han å spise.

Hadde kanskje ikke gjort dette under vanlige omstendigheter, men jeg var utsultet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ekleste jeg har gjort husker jeg faktisk ikke fordi jeg var baby. Jeg og min tvillingsøster lå nakne på badet, en av oss hadde nettopp bæsja og bleia lå rett ved siden av oss. Mamma måtte hente kluter på vaskerommet og når hun kom tilbake så hadde jeg spist bæsj. *spyr*

Skrevet

Spist en "rå" rognpose direkte etter sløying av fisken. Verste er at det ikke er særlig lenge siden heller... Men det er jo nesten kaviar, hehe

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Fy faen så ekkelt!!! Ler meg ihjel.

Jeg takler ikke spy jeg da. Er superkvalm nå som jeg er gravid og snuppa har nettopp vært syk. Hun satt i sofaen med dyne rundt seg og plutselig kastet hun opp i hele dyna. Da hun var ferdig måtte jeg løpe på do for å kaste opp selv, og der satt hun stakkars i dyna full av spy....Der satt hun til jeg var ferdig og kunne kaste henne i dusjen. Hehe

Skrevet

Hadde drukket sjokolademelk med sugerør.. Tok vare på sugerøret og la det på benken til dagen etter.. Laga meg sjokolademelk og satte sugerøret oppi for å ta meg en slurk.. Kom en bit som jeg regna med var sjokolade som ikke hadde løst seg opp, og jeg tygga på den! Men det sa KNAS! Jeg spytta og spytta!!

Det viste seg at det var et SAKSEDYR!!!!! Grøsser av tanken enda! Rart jeg ikke liker de?!

Skrevet

spiste kokte saueballer i Thailand. æsj!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...