☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Fikk brev i dag jeg... som var sendt fra bergen 11 mars..... er det faktisk mulig?? Jaja, får se det positive, kom jo fram til slutt da.... hehe
EierIkkeFantasi Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 ja helt enig..her får vi inkasso pga at vi ikke har mottatt enkelte brev idet heletatt..ganske plagsomt..kan også gå 2-3dager uten post,,håpløst.tenkte på å legge inn klage
annka-fødeklar Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 ha ja jeg fikk innkalling til ultralyd av nyrene klokken halv ti i dag, eneste problem var at brevet kom med posten klokka ett=). litt problematisk å rekke den timen!!!
litakine og Theodor Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Sykehuset sendte avbestilling på en time jeg hadde i slutten av februar, og den har ikke kommet i posten enda... Skikkelig kjedelig siden det er 14 mil hver vei til sykehuset
2søtesmåh Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Men husk at mange som sender brev også bruker "unnskyldningen" at brevet er sendt, også er detikke det. Men om poststempelet viser at det har tatt tid, så er det selvsagtnoe annet. Et annet problem som skjer er at mange bedrifter sender brev med vinduskonvolutter, noen ganger "sklir" adressen ut bort fra vinduet og setter seg fast på en slik måte at mottakeradresse ikke er synlig. Posten vil likevel prøve å finne riktig mottaker og til slutt kan brevet faktisk havne på et åpningskontor for å finne adressen til mottaker. Jobber selv ved post i butikk, og blir imponert over hvor lite som skal til før et brev faktisk kommer fram... Har sett at brev med kun fornavn og riktig postkode har kommet til rett person (vi har postbokser her hvor det har skjedd). Dette fordi at de lokale postkontorene og ikke minst postmennene har slik lokalkunnskap at de husker hvem det er til....Posten er ikke perfekt, langt i fra, men tror ikke at mange "Nye" private bedrifter ville greid å yte en like bra service til samme lave kostnad i hele landet. (tenker på alle småsteder ute i distriktene som får både brev, aviser og pakker på døra til rett tid.) Og hvis alle hadde visst hvor mye ressurser posten bruker på å lete opp mottakere/avsendere for å få fram post, så hadde vi nok ikkeklaget så mye. Men igjen, for all del, også posten gjør feil, slik som alle andre bedrifter driter på draget en gang i blant, men det blir ofte så veldig personlig når posten mister brevet "vårt" i forhold til om Tine har levert ut et parti H-melk kartonger som inneholder lettmelk.......... Skjønner frustrasjonen deres, men noen gang må man bare prøve å se ting fra flere sider for å unngå å irritere seg helt syk ) Lykke til:o)
Sommerfugl78 Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Her i vår ventet jeg på en pakke/stort brev. Den var for stor til å få plass i postkassa, så jeg fikk hentebrev fra posten, med 14 dagers hentefrist. Ut fra stempelet tok det 13 dager å få hentebrevet til postkassa mi, så flaks ikke pakken ble sendt i retur )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå