Gå til innhold

DERE OVER 30.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel noen her tror jeg!

Jeg fyller snart 30 og gleder meg masse. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal feire dagen min.

- Hadde planer om åpent hus med stående buffè, men er blitt veldig usikker.

Skal jo be alle vennene mine og håper det de fleste kommer slik at det blir en fest. Men så har jeg familie som også gjerne vil komme innom, og da passer det seg ikke å feste så voldsomt. Har bursdag på en lørdag, så vil jo gjerne feire den på selveste dagen.

Hvordan feiret dere den?

Blir glad for å høre om deres dag og gjerne noe tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen tilbragte jeg i bil, på vei til konfirmasjon.

Så ikke noe hæla i taket for min del, hehe

Skrevet

Æsj så kjedelig da!

Vet jo at det er mange som gruer seg til å bli 30. Men jeg gleder meg og har aldri hatt noen stor bursdagsfest. Har laget da til kjærsten min og til ei venninne. Men vil feire meg selv litt og.

Skrevet

Den feiret jeg på Kreta med mann og barn. En deilig middag på en fin restaurant på kvelden:-)Kan anbefales!!

Hadde noen venninner på gryterett og kaker når jeg kom hjem og et lite familieselskap...

Skrevet

Jeg hadde bare familie (og noen venner da), pga hadde barnedåp dagen etterpå. Ikke særlig egnet for fest den dagen.

Alle hadde med seg egen campingstol, lånte meg bord fra et lokalt kultur-/samfunnshus, og hadde skikkelig fyr på grillen.

Hadde egentlig planer om å leie et lokale og slå sammen til 3x30 års feiring med og for venner, men vi alle tre ble foreldre i løpet av den perioden så det ble aldri noe av :)

Ta familie på dagen/ettermiddag, og venner på kvelden? :)

Grattis med dagen som kommer.

Skrevet

Min 30 års dag ble helt perfekt. Laget gryterett med ris og brød, kjøpte inn papptallerkener, plastkrus og plastbestikk. Hadde invitert over 20 stk i min leilighet på 70 kvm :) Ja, det var trangt, men kjempemoro :) Etter at maten hadde siget gikk vi ut på ei kro som ikke var så langt ifra der jeg bodde før. KNALLAFTEN :) Det fine med alt var at alle koste seg sånn OG jeg slapp noe oppvask etterpå :)))))

Skrevet

Jeg gruet meg ikke til å bli 30, gjorde meg ingenting.

Jeg hadde ikke lyst på selskap heller jeg, så det var helt greit for meg.

Hvis dere har stor have, kan det være koselig å sette opp et stort partytelt invitere til grillfest. Alle tar med seg mat og drikke, så kan du stille med kake, champagne og jordbær.

Også kan dere ha dans og bål om kvelden, hvis du liker det.

Skrevet

Det hørtes jo koselig ut da! Har dessverre ingen hage, drømmer om det, men tror neppe det dukker opp før august! Hehe!

Skrevet

Jeg håper også på å gjøre det litt enkelt, men samtidig vil jeg gjøre noe litt mer ut av det.

Skrevet

Jeg ble 30 i april og hadde grillfest;)

masse gjester. Poden var da 6 mnd og sov borte for første gang!

Vi hadde det kjempe moro;)

Skrevet

Vi (jeg og tvillingssøstra) hadde åpent hus. Begynte med kaffe og kake tidlig på ettermiddagen, da var det mest familie og utover kvelden hadde vi buffet.

festen varte til kl. 3 og det var en blanding av familie og venner. veldig koselig faktisk, anbefales.

Skrevet

Jeg hadde endel venner over på middag. Hadde en ballongmann som lagde ballong figurer ha ha =0)

Skrevet

Forslag: Ha familien på dagen og venner på kvelden.

Skrevet

Takker for svar, da blir det nok familie på dagtid til snitter og kaker. Mens venner kommer om kvelden på grilling eller tapas, før det blir fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...