Gå til innhold

hvor mange barn har dere lyst på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To

så etter denne er det stopp:)

Skrevet

Ønsket meg ett barn, men her sitter jeg med 2 nydelige.

Skal ikke ha flere nå.

Skrevet

To-men jeg blir ofte spådd tre eller fire:-)) så vi får nå se da..

Skrevet

Har tre nå og føler i grunnen det er nok! ;-) Men, skal aldri si aldri heller, har heldigvis god tid på å bestemme oss på da.

Skrevet

Har 1 og ønsker 1 til =)

Skrevet

3 og har fått 3 på under 5 år nå så nå er det bra. :)

Skrevet

Vil gjerne ha 2, kanskje 3 :) Har 0 barn nå :(((

Skrevet

har 2, og ønsker oss 3, men ikke enda....minsten er 2,5

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle vil ha bare ett eller to barn.. det er jo såå kjekt med stor familie og mange søsken! :))

Jeg har to, men er definitivt ikke ferdig enda ;) Hvor mange vi ender opp med, det er vanskelig å si! Jeg har hatt litt problemer med svangerskapene, så tror nok det begrenser seg litt der. Men vi har jo maange produktive år framfor oss enda da ;)

Skrevet

Da vi ventet nr1, drømte min mann at vi skulle ha 4 barn....nå er vi komt til nr 2, så får vi heller se om det kommer flere om noen år...

Skrevet

Har ett barn, håper på et fosterbarn med tiden....kanskje 2...

Det blir nok maks 3 barn (men jeg skal aldri si aldri....men da må vi ha nytt hus og ny bil først...hehe)

Skrevet

Har 4 barn nå. Vet ikke om det blir flere. Det får tiden vise :)

Skrevet

Er gravid med nr 2. Før ville vi ha 1 =0) men må se hvordan det går. Om alt går like bra som med prinsessen så kan det også bli en nr 3 =0). Kroppen min liker å gå gravid aldri vært så frisk =0)

Skrevet

Gjerne 2 eller 3 (men får vel skaffe en mann først..hehe). Har ei lita prinsesse fra før :-)

Skrevet

Jeg har to og syns det er helt fint.

Men jeg er bare 22 år, som om det skulle passe seg med en til om fire-fem år f.eks. så er det jo bare å sette i gang:)

Skrevet

jeg vil ha 3 ell 4 :D (men akkurat nå holder det med mini, vente litt før det kommer en ny ;P)

Skrevet

jeg har lyst på et hus fylt av mange barn, men bare lyst på 2 jeg trykker ut selv, lyst på noen ferdige... veldig lyst til å adoptere, men sambo er ikke helt med der, men blitt enig om en adoptert.. så får vi se hva framtiden vil bringe ;)

Skrevet

Jeg har lyst på mange barn.... Sambo er litt lunken da, men tror nok det blir hvertfall 3 =) Har en på 3mnd og prøver på en ny om noen mnd til =)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...