Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har en gutt fra før som heter joakim... venter en gutt til, og vet ikke helt navn... akkurat nå står det mellom jonas og tobias.. hva likte dere best? ev noen andre navn dere syntes passer?
*Minnie Mus* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 begge navnene er fine, men litt kjedelige synes jeg, for de er så vanlige... men av de to synes jeg jonas er finest. Joakim er et nydelig navn:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hiver meg på den 2 tætte rætt og slætt sier!! Jonathan eller Theodor!! :D:D "Alle" heter Jonas nå!!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Synes begge er nydelige navn Men Tobias "klinger" kanskje best med Joakim
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Synes begge navnene er fine, men Jonas passer kanskje best til storebror sitt navn?? Jonas og Joakim?? Klinger bra synes jeg
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Synes Jonas og Joakim blir så likt... Tobias er bedre, men jeg synes begge navn ligger alt for høyt på navnetoppen... Joakim er kjempebra! Det finnes garatert fler navn i den katogorien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå