Alba44 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Fødte mitt etterlengtede barn 8. juni, så nå er det min tur til å flytte over hit fra bim. Regner med at det er mange kjente her ;o)
mari~m/ lillebror. Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 hei hei alba velkommen. har nettopp flyttet hit selv jeg. jeg fikk en gutt 7 juni.
Alba44 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Heisann Mari og Alva ) Koselig å se dere her inne. Regner med at dere også storkoser dere med gullene deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå