Beibi82 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Da er jeg gravid igjen =D =D =D Har tatt 5 tester fra billige-tester, og alle var positive...!!! Er ganske nummen, men VELDIG glad. Har prøvd siden mars, men sluttet å amme tulla for ca 2mnd siden. Jenta vår er 7mnd, og nå har vi fått det til i gjen...er så GLAD! Masse babystøv til alle dere super koselige jenter her inne ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** ..han noen klype meg?!? jeg fatter ingenting ennå..hihi!!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så mye! ) Heldiggris! *samler babystøv*
90210 Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så mye! Så koselig da!! :-D Grabber med meg en sekk babystøv! Eller nei... 1 tonn! nei.. eeenda mer! Må ha det, bare MÅ ha det! :-P
Lillegull og spiren Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen i sommer:) klem
seff Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer så mye!!!!! :-) Håper jeg kan joine deg her inne snart ;-) ..(og at du ikke svikter oss dmulere helt..hihi) STOR GRATTISKLEM!!!!!!!!!
Lillegull og spiren Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:) så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den voksende magen og den lille spiren:) god sommer:) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå