Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg gravid igjen =D =D =D

Har tatt 5 tester fra billige-tester, og alle var positive...!!! Er ganske nummen, men VELDIG glad. Har prøvd siden mars, men sluttet å amme tulla for ca 2mnd siden. Jenta vår er 7mnd, og nå har vi fått det til i gjen...er så GLAD!

Masse babystøv til alle dere super koselige jenter her inne **********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

..han noen klype meg?!? jeg fatter ingenting ennå..hihi!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :)) Heldiggris! ;)

*samler babystøv* :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Så koselig da!! :-D

Grabber med meg en sekk babystøv! :P

Eller nei... 1 tonn! nei.. eeenda mer! Må ha det, bare MÅ ha det! :-P

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:)

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen i sommer:)

klem

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!! :-)

Håper jeg kan joine deg her inne snart ;-) ..(og at du ikke svikter oss dmulere helt..hihi)

STOR GRATTISKLEM!!!!!!!!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:)

så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den voksende magen og den lille spiren:)

god sommer:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...