Girlpower med rosahår Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Noen som har et gode tips til deilig lunsjmat? Jeg har problemer med matlysten og har en tendens til å spise sjokolade ofte, fordi det er enkelt og holder meg gående. Nesten ingen mat frister meg, men vet jeg må spise skikkelig når jeg er gravid og nær jeg ammer.
Puppetrollet Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Det hørtes ikke bra ut. Må spise for to, nå vet du ;-) Her er mitt beste tips: Focaccia med kylling Kjøp foccaciabrød eller bak selv. Del i to og ha pålegg i mellom. Ha på feks o Smør o Grillet kylling i småbiter o Små paprikaterninger o Småbiter av rødløk o Småbiter av issalat o Kyllingkrydder, pepper eller annet krydder etter smak o Litt rømme eller dressing laget av 50/50 rømme/majones Oppdelt foccacia med kylling mellom kan fryses. Da er det bare å tine og legge på grønnsaker og dressing.
Girlpower med rosahår Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Takk, det hørtes godt ut. Og akkurat passe enkelt til at jeg gidder å lage det. Huff, nå hørtes jeg forfelrdelig lat ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå