prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har vært der nå i kveld,men sitter igjen og er egentli litt skuffa..for det første foregikk det mer i 2d enn de snutta vi fikk i 3d og 4d,og for det andre så holdt hun ikke på en halvtime engang! er det det man kan forvente,eller synes dere som meg at det var litt lite til at man betaler såppas mye for det? vurderer klage litt til de her,men tenkte jeg skulle høre med dere andre først
Athina' Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 OI jeg håper du får mange svar for jeg har vurdert dette også men jeg ville høre fra andre om hvordan det var først, og om det er verd det. Er de snuttene og bildene du fikk bra? Og hvor lenge før må man betille? Men hvorfor gjorde dem så mye i 2d? Trodde det hele var i 3-4d jeg. Og det var noen andre som skrev om det for litt siden og de hadde jo vært inne i 1 time og de var SÅ lykkelige over resultat og snutt/bilder. Som sagt det koster mye penger, og da bør man gå ut derfra med en herlig følelse av å ha sett hjerteknuseren sin... hmmm.
snart mamma til 4 <3 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Har lest tidligere på barnimagen.com, og hørt folk på jobben si, at 3D ul ikke var verdt pengene. Man skal vist ha litt flsks for å få til bra bilder. Jeg snakket med Medicus om det da jeg vurderte 3D UL, og de innrømmet da at de ikke kunne garantere en stor opplevelse fordi det var veldig avhengig av "samarbeid " med barnet... så jeg droppet det. Jeg vil tro det er vanskelig å få refundert noe penger, men ville ha sagt i fra, slik at de kanskje blir mindre "kåt" på å selge timer- dvs at de UOPPFORDRET sier det som det er når noen ringer for å bestille time.
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 de to bildene jeg fikk er jeg forsåvidt veldig fornøyd med..tuppa sov,og kunne nok ikke fått så mye bedre bilde av henne der og da..det som irriterte meg litt,var at tida var så knapp..og at vi egentli fikk se mer i 2d enn vi fikk i 3d..hehe,mener de kunne dulta litt i baby og fått en reaksjon jeg da..men mulig de ikke gjør sliktno..ene bilde ligger på profilen min om dere vil se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå