prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har vært der nå i kveld,men sitter igjen og er egentli litt skuffa..for det første foregikk det mer i 2d enn de snutta vi fikk i 3d og 4d,og for det andre så holdt hun ikke på en halvtime engang! er det det man kan forvente,eller synes dere som meg at det var litt lite til at man betaler såppas mye for det? vurderer klage litt til de her,men tenkte jeg skulle høre med dere andre først
elly belly Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Vi hadde bestilt 3 måneder i forveien og hadde naturlig nok litt forventninger. Vi ble kjempeskuffa og babyen så nifs ut (pga. mye mørke skygger) og hele bildet var bølgete og bare ekkelt. Det var ikke det spor slik vi trodde det kom til å være og vi fortalte dette til resepsjonsdama da vi kom ut fra undersøkelsen. Å måtte betale nesten 1400 kr var det definitivt ikke verdt og vi fikk det til halv pris. Synes egentlig de hadde alt for lite erfaring til å mestre 3D og tror de priser seg litt vel høyt fordi de har så lange køer. Noen dager senere kom det en dvd i posten med to 3D snutter på ca 6-10 sekunder hver. Vil ikke anbefale noen 3D på Medicus!
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 fikk du det til halv pris der og da da,eller ringte du seinere og klaga? fikk forsåvidt to fine bilder de vi fikk vi da..men veit likevel ikke om jeg syns det var verdt 1300 kr
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 fikk to kjempefine bilder vi da..men likevel..hadde du ringt tilbake?fikk du ca lang tid der inne,og fikk du alt i 3d?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Ingen som har noe positivt å si om Medicus i Trondheim? Mener å ha hørt skryt av de før... Vi har tenkt å bestille time etter ordinær ul 1.august, håper på en god opplevelse!!
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 håper på å få inn mange svar her jeg..høre om jeg ska klage litt på de eller om det bare var jeg som hadde litt for høye forhåpninger..
Love my kidz Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 De aller fleste får helt sikkert en fin og nyttig opplevelse av 3D-ul også på Medicus. Noen få vil uansett være uheldig, men det gjelder overalt tror jeg. Jeg var desverre uheldig, men det skyldtes hovedsaklig at babyen var veldig aktiv da jeg kom inn. Siden det bare ble grums på 3D-delen, var hun mest inne på 2D for å kunne sjekke ting. Vi så f.eks veldig tydelig hvilket kjønn det var og hun fikk målt ham osv.. Jeg følte meg selvfølgelig litt snytt over at det ikke ble noe fine bilder og film, så jeg klaget og fikk tilbake 3D-prisen, altså kr 600,- Måtte skrive et formelt brev først. I ettertid har jeg nok mine tanker om denne kvinnelige legen som utførte ultralyden. Jeg føler nok at hun ikke hadde helt dreisen på 3D-delen. 2D mestret hun fint. Klarer ikke å slippe tanken på at en annen lege ville klart 3D-delen bedre.. men det får jeg jo aldri vite, kommer aldri til å prøve sånt igjen. Jeg hadde jo likevel god nytte av timen, fikk jo sett ham og undersøkt at alt var bra og sånn. Men på 3D så han nok bare spooky ut desverre :-(
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2007 ska tro om det kunne være samma dama vi var hos bluebell?
FruV Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Var på medicus på 3d når nurket var ca.16uker,litt tidlig i grunn til at man kan få bra bilder. Så vi betalte bare for vanlig ul 700. Jeg hadde ikke sannsen for den kvinnelige legen for å si det sånn. Var mye jeg kunne ha spurt om,men det var så fantastisk å se lille gullet på skjermen.Hun nevnte ikke noe om termin og vi glemte å spørre. Mulig det hadde blitt bedre bilder om vi hadde ventet til gullet var 26uker..
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg var på medicus i uke 28. Hadde da reist ganske langt (3,5 timer med bil) og hadde store forventninger om å få 3D bilder av ansikt, men slik gikk det ikke... For det første var de veldig forsinket, og når vi først kom inn var hun veldig kjapp og holdt på maks et kvarter. Babyen lå da selvfølgelig med hånda foran ansiktet, så fikk ikke noen bilder i 3D. Hun sjekket grundig alle mål med 2D, men det var jo ikke derfor vi var der da! Syns hun kunne tatt seg bedre tid og prøvd litt lengre for ungen var aktiv og beveget armene, slik at det skulle være mulig å fått en titt på ansiktet. Men fikk i det minste halv pris på timen da, men synes 700 kr var ganske dyrt likevel.
Love my kidz Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Ja det tror jeg nok, man skal vel ikke navngi noen her inne, men hun er av utenlandsk opprinnelse....
prøvekluten+3små Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2007 ..da var det nok henne ja..mørkt hår hadde ho..brilla..
elly belly Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Jeg ville sendt dem et brev og klaget. Vet av flere som har gjort det og de har fått tilbud om ny 3D eller refusjon. Jeg hadde også den utenlandske dama og synes hun ikke virket flink nok rett og slett. Satt å pratet i noen min før vi så babyen, og mye foregikk i 2D fordi hun skulle måte og sjekke at ting var i orden. 3D delen var kanskje bare på 10-15 min totalt og som sagt så så alt bare skummelt og rart ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå