Gå til innhold

Noen her fra Bergen med termin i midten av juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg termin 17 juli og venter en liten jente. Er enda ikke sikker på om jeg ønsker å føde på storken eller velge å få barnet litt mer smertefritt på føden med bedøvelse. Har to barn fra før og en er født uten noe på storken og andremann med epidural.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er ute fra knarvik i NH. Har termin 15. Vet ikke hva det blir

Skrevet

Jeg er litt over midten...men skriver meg på her likevel...har termin 26.7 og venter en liten jente som skal hete Milla:o) Skal definitivt på Føden....pga hvordan forrige fødsel gikk - kort fartalt endte det med hastenitt og jeg behøver litt mer overvåkning og smertestillende enn de kan gi meg på Storken (har fått dette i journalen min).

Skrevet

Milla, det var et veldig søtt navn :-) Det med navn er ikke lett, vi har ikke funnet noe enda, men har tenkt på Vilde og Eva.

Føler du deg sikker på at det blir jente? Jeg har to gutter fra før, så jeg kjenner jeg ikke helt kan tro det før jeg ser det :-) Har bare tatt en UL, og jordmor virket veldig sikker. Det er så spennende!!!! Man hører jo hele tiden om prinsesser som blir til prinser...men de tar vel ikke feil så ofte!!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...