Gå til innhold

Noen flere som hadde el ca 30 juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg og venter av spenning!:)flere her som gjør det?

august så har vi prøvd i 1 år,så håper snart spira sitter!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde positiv el-test 29.juni.

Nå er det bare å vente ca 14 dager så får vi håpe på positiv test igjen.

Føles som laaange år tiden mellom el og ikm.

Skrevet

Jeg hadde posetiv test fredag. Hadde sl i går, håper dette går bra?

Skrevet

Jepp! Ifølge BV hadde jeg el på lørdag. Fikk aldri noe positivt utslag på el-testen, men har veldig regelmessig syklus, så håper som bare det!

Lykke til!!

Skrevet

Ja, jeg tror det! :)

Morsomt at vi er fler!!

Skrevet

Jeg håper på en spire for oss alle. Når er IKM for dere? Jeg mener torsdag 12. juli. Vi er inne i 10 PP etter SA (7 PP før det), så vi ønsker svært gjerne at noe skal skje snart. Har ingen symptomer enda - har dere? Ved min forrige graviditet merket jeg det nøyaktig en uke etter EL. Fikk veldig ømme bryst/stive brystvorter, mer utflod enn vanlig, litt svimmel.... jeg visste det bare - rar og god følelse! Jeg venter på denne snart igjen ;-) Lykke til alle!!!

Skrevet

Min IKM er vel ca 14 juni tror jeg... :)

Vi prøver på nr 2, og pga amming osv har ikke ting stabilisert seg enda, så det er litt usikkert når EL og IKM og alt sammen er..

Men jeg tok EL-sticks og de viste svake streker 27,28,29 juni, også hadde jeg noe som ikke kan tolkes som noe annet enn EL-slim, den 29 juni..

Vet at det skal være like sterke streker på testen, men alle de andre dagene både før og etter var det ikke antydning til strek i det hele tatt, så jeg tror den faktisk var positiv selv om den var svak :)

Vi er da inne i 1.pp, så for vår del så er det ikke noe stress om vi ikke skulle klare det denne mnd. Føler veldig med dere som prøver og prøver, det må være veldig tungt :(

Men man blir jo veldig bitt av basillen når man har begynt å "sette igang", det er jo så spennende!! :)

Med forrige hadde jeg også denne gode følelsen av at jeg bare " visste det", håper vi alle får oppleve den igjen!!

Har litt murringer i ryggen og magen, ellers ingenting enda. Men det er vel litt for tidlig til å kjenne noe...

Ønsker dere alle masse lykke til!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...