Gå til innhold

kan samvær med barnefaren gå ut over os?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det "lov" å være sammen med barnefaren i ferier ol, eller overnatte hos hverandre når man mottar os? vi skal prøve litt igjen, men ikke bli sammen. bare se hvordan vi kunne fungert som en familie (jeg har absolutt ikke troen på dette, men da kan jeg hvertfall si til meg selv at vi prøvde alt, og under KAN jo skje.. om enn sjeldent)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dersom samværet overgår et visst antall døgn.

Se på nettsidene til nav, du :)

Skrevet

finner det ikke jeg... sover der noen ganger pga Elias, det må da være lov..

Skrevet

Husker ikke hvor mye det var, men det var ganske mye samvær altså!

Saksbehandleren min på trygdekontoret som sa det (jeg bare trodde ALT lå på nettsidene deres) etter at jeg og ungen hadde vært hos pappaen hennes i 14 dager ila en måned.

Men de brukte skjønn, og siden det var i forbindelse med samvær, og vi bor 150 mil unna hverandre berørte det ikke min overgansstønad.

Skrevet

Tror nok det blir litt annerledes ja.. når man bor såå langt fra hverandre.

Venninda mi fikk streng beskjed om at far IKKE skulle sove over hos mor, da ville hun miste sin OS, men vet ikke hvordan det er nå.. .dette er 5 år siden...

Skrevet

hmmm.. får snakke med de da. bor en time unna, men han er elendig til å ta han om morgenene, så jeg har overnattet noen ganger for å "hjelpe" han i min fri helg.. men har ingen planer om å bli sammen på en god stund, så da burde jeg vel slutte med det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...