ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 HEI! BARNA FIKK FOR CA 3 UKER SIDEN HVER SIN BALLONG OPPBLÅST MED HELIUMGASS ,PÅ PEPPES, OG DEI HAR VÆRT INNE HOS OSS SIDEN DA! NOEN SOM VET OM DET KAN VÆRE SKADELIG FOR GRAVIDE? BARNA SMALT EN AV DEM I DAG!
Erisa* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Nei, det er nok ikke farlig. Hvis du er bekymret, så bare luft ut. Helium er så lett at det går rett til himmels med en gang. Helium er en edelgass, og reagerer ikke med andre stoffer, og er ikke giftig. Men hvis man puster inn masse helium fra en sånn ballong kan det bli farlig fordi det tar opp så stor plass i lungene, og respirasjonen blir litt tullete. Men det skjer ikke når en ballong sprekker inne i huset, altså! Så du kan ta det helt med ro:) Hilsen en skap-kjemiker:)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Hei! :-) Tuusen takk for svar! Var litt redd for å bli oppfattet som hysterisk jeg nå! :-D Men blir til at man tenker så mye rart når man går gravid! :-) Tusen takk! :-)
Erisa* Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Nei, kom igjen! Man blir jo litt ekstra forsiktig når man er gravid, og det er bare bra. Det er jo enkelte ting man IKKE må gjøre når man er gravid, men hvis man ikke vet om det på forhånd er det jo ikke så greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå