To små!!! Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Guten min har bæsja sju gonger siste fire timane, og nå er han så sår at han skrik høgt kvar gong me skal vaske. Me spyler i dusjen og til og med det er vondt... Smør han med Weleda zinksalve. Prøver å tenka på om han kan ha ete noko han ikkje toler. Kanskje det er nektariner? Kan det vera bananer???? Noko som har tips til meg om kva eg kan gjera for at han skal bli god fort?
to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 potetmel er virkelig tingen:) har og brukt krystallfiolett, virker det og.
aprilspøk Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Spyle og lufttørke. Strø på potetmel er effektivt, gammelt kjerringråd.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Kjøp inotyol salve på apoteket. Dette er en mirakelsalve! Bruker den daglig her, eneste som holder bleieutslettet unna.
Lille Filur Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Sikkert nektariner... tror ikke bananer har slik virkning. Men kan være tenner også da? eller han er sjuk? Anbefaler enten bar rumpe, potetmel eller krystallfiolett som du får kjøpt på apoteket. eneste som funker her.. i tillegg til Inotynol salve da, vidunderkrem det også..
emil070706*kom*140706 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 emil var skikkelig sår i går når jeg skulle legge han , han har diare pga tenner . og det var store blemmer og illrød hud,, jeg strødde på med potet mel i nattbleia . han våknet i dag morrest men bare litt røaktig hun , men han var ikke sår lenger.
To små!!! Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk for svar. Eg skal jammen prøva den salva frå apoteket. Eg trur ikkje at han er sjuk, er i fin form og aktiv som vanleg, men har sove litt meir enn vanleg i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå