Gå til innhold

kjempesår stump:-( Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guten min har bæsja sju gonger siste fire timane, og nå er han så sår at han skrik høgt kvar gong me skal vaske. Me spyler i dusjen og til og med det er vondt... Smør han med Weleda zinksalve. Prøver å tenka på om han kan ha ete noko han ikkje toler. Kanskje det er nektariner? Kan det vera bananer????

Noko som har tips til meg om kva eg kan gjera for at han skal bli god fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

potetmel er virkelig tingen:)

har og brukt krystallfiolett, virker det og.

Skrevet

Potetmel, ziluen

Skrevet

Spyle og lufttørke. Strø på potetmel er effektivt, gammelt kjerringråd.

Skrevet

Kjøp inotyol salve på apoteket. Dette er en mirakelsalve! Bruker den daglig her, eneste som holder bleieutslettet unna. :)

Skrevet

Sikkert nektariner... tror ikke bananer har slik virkning. Men kan være tenner også da? eller han er sjuk?

Anbefaler enten bar rumpe, potetmel eller krystallfiolett som du får kjøpt på apoteket. eneste som funker her.. i tillegg til Inotynol salve da, vidunderkrem det også..

Skrevet

emil var skikkelig sår i går når jeg skulle legge han , han har diare pga tenner . og det var store blemmer og illrød hud,, jeg strødde på med potet mel i nattbleia . han våknet i dag morrest men bare litt røaktig hun , men han var ikke sår lenger.

Skrevet

Tusen takk for svar. Eg skal jammen prøva den salva frå apoteket.

Eg trur ikkje at han er sjuk, er i fin form og aktiv som vanleg, men har sove litt meir enn vanleg i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...