elly belly Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Har termin 14 dager etter hans bursdag i august og babyen blir definitivt den flotteste gaven han kan få, men jeg har så lyst å kjøpe en opplevelse eller lignende i 30 års gave. Ville vært koselig om jeg også kunne deltatt selv, men det blir litt vanskelig som fødeklar. Hehe. Jeg har tenkt litt på fallskjermhopp, men tror dette blir for skummelt for han og for dyrt for meg. Så jeg trenger masse gode tips hva jeg kan finne på for å gjøre dagen litt mer spesiell for mannen i mitt liv.
Anquor Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 spørs kor mykje du vil bruke men min man siklar etter den nye PS3..... så då får han vel få det som kombinert pappa/fødselsdags-gave for han kjem til å kjøpe seg det før eller sidan uansett
3 skatter ute:) Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 opplevelser er tingen hva med en opplevelse dere kan bruke sammen etter at babyen er født? er reise for dere 2 om ett års tid eller så.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 mannen min skal få bensindrevet, radiostyrt bil i 30 års gave han=) det kommer han til å bli helt fra seg av glede over å få! ikke før neste år da, men har planen klar jeg ja! ikke så mye opplevelse kanskje. men et tegn på at vi ikke trenger å være så voksne hele tia=)
elly belly Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 PS3 og radiostyrt bil... Vi snakker om 30 års gave og ikke 3 års gave vel...? hihi.
Anquor Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 lovar deg....min blir aldri skikkeleg vaksen! PS3 og radiostyrt bil/helikopter/fly er midt i blinken for min litt forvokste gutt men no er jo mannfolk forskjellige (sjølv om eg trur dei innerst inne altid kjem til å vere gut ungar)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 vet at min kar sikler etter nitendo wii.. hehe
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Mystisk.. Her sitter vi jenter å ønsker oss, smykker,ringer, armband, friøsrtime, spa , reise osv.. Mens gutta vill ha det samme som unga vill ha:P hehe
twoboys & a girl Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Mannfolk er noen forvokste barn, på godt og vondt. Ingen vei utennom:o)
MathildeC Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Jeg sliter ogsaa med aa finne 30-aars gave, til "en som har alt". Har ikke PS3 ennaa da men han vil kanskje ha X-box bla bla bla saa kan ikke kjoepe det. Jeg tenkte paa tandemhopp, for det har han snakket om.. men i vaart tilfelle er det JEG som er redd. Ser for meg at jeg staar der med stor mage mens han styrter mot bakken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå