Gå til innhold

msn-venner søkes ;P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil ha en msn-.venn?

 

Legg meg til om du har lyst :)

 

[email protected]

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har lagt deg til jeg:-)

 

Skrevet

la deg til jeg oxo:)

 

Skrevet

En grunn til at jeg ikke gadd legge deg til liksom!

Skrevet

la deg til jeg oxo..arti me nye msn venner:O)

Skrevet

du ikke gadd?? hallo..jeg som ikke godtok deg.

Skrevet

..hmm.. der kom det jaggu et blankt innlegg fra meg!

Lett å trykke feil! :P

 

..da benytter jeg anledningen til å si 'væra venner, a jenter'..!

Blir så trist av å lese krangling..

Med ønske om en god kveld..!

Skrevet

hehe..vi krangler ikke..har det bare gøy:p litt fjern begge 2...haha:p

 

har hu på msn jeg..skravlebøtta mi;)

Skrevet

Åååå! *klaske meg selv i panna* :D

 

Nå ble jeg glad!

..syntes det var så innmari trist lesing i stad!

Flire! :P

Skrevet

vi har vært msn-gulfser sammen sånn ca ett år :):) ;P

Skrevet

du er lagt til! ;)

Skrevet

har lagt deg til...er forholdsvis ny her, så har ikke peil på hvem du er, men koselig å snakke med ei til som snart er 4 barns mor ;)

Skrevet

lagt deg til jeg også:)

Skrevet

Hei, veit ikke hvem du er men jeg la deg til jeg da! klem

Skrevet

la deg til jeg og... så vet du det..

 

alltid morro med nye folk å skravle med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...