Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Noen som vil ha en msn-.venn? Legg meg til om du har lyst [email protected]
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 En grunn til at jeg ikke gadd legge deg til liksom!
SokkeLaila Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 ..hmm.. der kom det jaggu et blankt innlegg fra meg! Lett å trykke feil! ..da benytter jeg anledningen til å si 'væra venner, a jenter'..! Blir så trist av å lese krangling.. Med ønske om en god kveld..!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 hehe..vi krangler ikke..har det bare gøy:p litt fjern begge 2...haha:p har hu på msn jeg..skravlebøtta mi;)
SokkeLaila Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Åååå! *klaske meg selv i panna* Nå ble jeg glad! ..syntes det var så innmari trist lesing i stad! Flire!
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2007 vi har vært msn-gulfser sammen sånn ca ett år :) ;P
mednr5imagen Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 har lagt deg til...er forholdsvis ny her, så har ikke peil på hvem du er, men koselig å snakke med ei til som snart er 4 barns mor
*snart-mamma-til-2-prinsesser* Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 Hei, veit ikke hvem du er men jeg la deg til jeg da! klem
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 3. juli 2007 #18 Skrevet 3. juli 2007 la deg til jeg og... så vet du det.. alltid morro med nye folk å skravle med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå