katrineev Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 finnes det noe anna sted enn barnevognskilt.no eller? hørt noen rykter om at det bare er klistremerke oppå et skilt og ikke skikkelig uthevet og slik.. ???
lenej :o) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 jonah sitt barnevognskilt har utstansede bokstaver da.. å et metallskilt, sm er refleks i. kjøpt i alta på en barnebutikk der...
RosaPåBall Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Er ikke det UTROLIG harry eller er det bare meg??
lenej :o) Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 definer ordet "harry" da... sorry, men eg syns det er tøft! skal ha det på bilen til mini, å sykkelen, å på romdøra etter hvert da
RosaPåBall Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Synes bare det ser så teit ut på barnevogner...men det virket jo litt tøft på sykkel da..
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Enig med RosaPåBall! Jeg synes barnevognskilt er teit.
DenherJenta Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 men de bestilter de fra barnevognskilt.no slik jeg forsto..
Storebror & Lillesøster Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 De på barnevognskilt.no er ikke klistermerker,det er metallskilt med uthevede bokstaver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå