Maud Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 I dag har vi vært på den ordinære ultralyden. Det var en flott opplevelse. Jeg gruet meg så veldig på forhånd, har nesten ikke sovet i natt og var selvfølgelig veldig kvalm. Var redd både for at babyen ikke skulle leve, har ennå ikke kjent bevegelser som jeg har vært helt sikker på at var bevegelser, og for at vi skulle se at det var noe galt med den lille der inne. Så var alt altså så bra. Morkaken ligger forover mot magen, altså har lite liv en naturlig forklaring. Den lille lå med ryggen til, så jordmoren så ikke hjertet ordentlig. Vi prøvde å dytte, jeg reiste meg, snudde meg over på siden og alt, men ikke snakk om at den lille ville snu seg. Derfor må vi tilbake på onsdag (bør rekke det før vi reiser på ferie på torsdag), men det er bare hyggelig med en titt til. Ellers var alt bra; storehjerne, lillehjerne, ryggrad, profil, armer, hender, mage, nyrer, urinblære, ben og føtter. Det er helt utrolig flott å se det lille mennesket der inne som strekker på bena og tar seg i ansiktet. Vi så dessuten at det var en liten jente, så nå blir det to gutter og en jente hos oss. En ekstra bonus, men en gutt ville vært like velkommen. Jeg er så glad for at alt er bra :-D
Reveenka Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Så godt å høre! Er det ikke deilig å kunne senke skuldrene litt - man blir unektelig veldig lettet når man er ferdig og har hørt at alt er bra c",)! Så hyggelig det blir med ei lita tulle, da! Nå må du kose deg ordentlig med magen og de bevegelsene du kjenner resten av svangerskapet, da! (hmmm, blir nesten litt babysyk igjen, jeg..... hjelpes c",))
Tiggywinkle Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg fikk en sånn god og varm følelse i magen når jeg leste innlegget ditt nå:-) Et lite under - så flott at alt er bra. Vet akkurat hvordan du har hatt det og lettelsen ved å se at alt er bra. Koselig med en liten jente da:-) Har tenkt så mye på deg. Klem
Motti Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer med ei lita jente i magen! Deilig å få bekreftet at alt er bra, man tror det nesten ikke før man ser det. Savner nesten magen min litt, men her sover det ei som er 1 mnd i dag så godt i vugga si. Hun skulle vært født i dag, rart å tenke på. Gled deg, du har noe å se frem til, en liten nydelig jentebaby!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 =0)))))) så glad jeg ble nå =0)))) har tenkt så mye på deg.senest i natt lå jeg å tenkte på når du skulle på ul...så du fikk se selv,at alt var ok der inne =) så godt å høre at alt var ok.å at du kan senke skuldrene helt,og bare kose deg. ;o) en titt til er jo bare bonus da. masse gratulerer med ei lita prinsesse i magen =) ha en kjempefin ferie også=) klem
Plutseliten :) Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Så flott Nå kan du bare nyte tiden og voksende jentemage....så stort det er å få titte på bittelille baby"n. Husker jeg riktig bruker de å være 17-18 cm på den ordinære ultralyden. En helt fiks ferdig liten baby som bare skal vokse å bli stor ) Kose deg masse,og god ferie.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Så flott:) Glad på dine vegne. Det er godt å senke skuldrene litt nå, ikke sant. Blir litt misunnelig på deg nå. Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet og håper at du føler deg litt bedre i form
Trollmora Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Så godt å høre at det tumler en fin liten jentebaby inne i magen ) Godt å få en ekstra ul, fint å få se en ekstra gang, spesielt når du ikke kjenner så mye bevegelse pga morkaka. Kos deg masse i tiden fremover!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Så herlig å høre Maud! Det er godt å kunne slappe litt av og ikke bekymre seg så mye:-) Og tenk, en liten rosa en - det blir stas i gutteklubben det:-) Klem
♥Snulder Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Næææ!! Så godt å høre!! Blir morro med ei lita høne i kurven ;=)
Superlis Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Godt og høre at alt så fint ut:)) Gøy med jenta og:) Lykke til videre!!
Marry Skrevet 4. juli 2007 #12 Skrevet 4. juli 2007 Å så glad jeg ble på dine vegne :-)) uff ingeting er verre en å gå å grue seg men jeg håper du klarer å senke skuldrene og kose deg resten av svangerskapet. Jeg hadde det på følelsen av en eller annen grunn at dere kom til å få¨ei lita tulle, koselig det. Håper formen begynner å bli bedre også og grattis så masse med nytt hus, phu du har mye som skjer i livet ditt nå skjønner jeg, blir reint sliten jeg ;-)) Du får ha en fantastisk ferie kos dere masse hele familien :-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. juli 2007 #13 Skrevet 5. juli 2007 Ååååååååååååååå så hyggelig å høre! Fint at alt er bra så du slipper å engste deg så mye! Heldiggrisen! Jeg blir også babysyk!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. juli 2007 #14 Skrevet 5. juli 2007 Hihihi.......trollet da, du som blir fortere sliten.......tenk deg to viltre da!!! Hehehe..........
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Tenker det var hyggelig å se igjen den lille prinsessen i dag?! Tenk at du er snart halvveis! OG at det der inne i maven er en liten vakker prinsesse som vokser og om noen måneder skal komme ut og virkelig trollbinde både mamma, pappa og 2 stolte storebrødre! Håper formen din er fin og at dere får en strålende ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå