DoDoDoD Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 isåfall kan du skrive meg opp på lista di :-) men bare hvis det er deg
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Du kunne kanskje ha retta deg opp litt mer i ryggen da:) Men ett veldig bra bilde, det skal du ha, til tross for noe svai i ryggen...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 jasså???? Det bildet er noe drittungene mine har lagt ut:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Ser ikke noe bilde jeg!! Vil også se yppert!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Herregud, er du kiiiiiiin pån eller, "vil også se yppert" send en pm til han da så får du sikkert et bilde.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Her er linken, dersom du er interessert http://www.fatblokeracing.org/images/fultonhogan.jpg
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Hør her Tårnfrid.. jeg har ikke bare en hel hønsegård og ta opp med deg, men en pokkers hønsefarm... Du skal pinadø få den krigen du vil ha med meg her inne:-) Jeg vet at jeg kommer seirende ut av dette, hvorpå du vil dobble dine doser med bamsemums og rullekake å sitte slukøret tilbake:-)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Høhhh... stjeler du replikker fra meg også, nå? Hønsefarm var MITT uttrykk, tjukken! Du vil aldri komme seirende ut av denne krigen, og det vet du inderlig godt, vennen!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Lover deg en nådeløs og brutal fremtid hvis du ikke gir deg snart:-) Dessuten denne kakklinga med hønsefarm var mitt påfunn tjukka:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå