Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker, kjøttdeig, kjøttpølse, dolmio, løk. Og evt champignon/mais.

Man tager det man haver ;)

På italiensk pizza med tynn bunn er det faktisk veldig godt med tunfisk! Kjøper det på pizzarestauranten her, ikke laget det selv.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi lager alltid med kjøttdeig, Toros pizzafyll med tomat og løk, champignon, løk og paprika. Nammmm.

Skrevet

Enkelt og greit Coop pizzatopping - ekstra krydrer med pizzakrydder. Kutter opp løk og skjærer kokt skinke i biter og har på - strør ost oppå og så litt mer skinke oppå osten sånn at den blir sprø og god - kjempeenkelt og kjempegodt! :o) Fått masse skryt av pizzaen min, jeg;o)

Når jeg lager bunnen har jeg i litt tørket oregano og baslikum + hvitløkssalt - blir kjempegodt:o)

Skrevet

Slik gjør jeg det:

1)Stek ca 400 g kjøttdeig, finhakkes i små små biter

2)Tilsett en boks hakkede tomater

3)Ha i litt tomatpure - en skje eller to

4)Fyll på med vann til det blir rett konsistens

5)ha i en liten rødløk, finhakkes

6)Ha i en halv paprika, gul eller rød, finhakket

7)Ha i En halv boks med hermetisk mais

8)krydre med pizzakrydder og hvitløkskrydder

Skrevet

Karbonadedeig med tacopulver som koker inn, tacosaus, tomatpure, løk og mais i er supergodt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Her i huset har vi nå fått en ny favoritt... Smører dolmio pizzasaus på bunnen og fyller på med en pakke kjøttdeig stekt med en stor løk og litt baconterninger... krydrer med salt, pepper og pizzakrydder for at det skal bli litt smak på kjøttdeigen..

• 2 uker senere...
Skrevet

Her er vår favoritt:

Saus: 1 boks tomat pure, 2-3 ss ketchup, 2-3 ss vann, provence eller oregano krydder

Smør denne på bunnen. Legg på skriver av ost.

Dryss på biter med champinjong, røkt skinke, tomat skiver og sorte oliven.

Skrevet

Jeg elsker biffkjøtt, champingnonger og masse masse ost. Så mye ost at du blir kvalm. Men ellers puttet jeg mye rart i når jeg føler for det. men de tre ingrediensene er favoritten min.

Skrevet

det er veldig godt med den blandingsosten man får kjøpt.. og så knuser man og strør nachochips over! og selfølgelig kjøttdeig, sopp, paprika, saus ol.. bacon er godt oppå og!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har alltid folk her i helgene,så jeg lager alltid to pizzaer.Fått masse skryt:)

På pizzaen bruker jeg kjøttdeig,tomatpure,løk,pepperoni,sopp,mais og bacon.Det gir en nydelig smak.Og masse ost da:)

På barnepizza kutter jeg bare ut løk eller hva nå de ikke liker.

Derfor er det fint å lage to stykk,for alle blir fornøyde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...