mojo Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Har nettopp lagt inn et innlegg og bare "sjekke" men nei, ingenting!
Lille Filur Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg veeeit! Så sinnsykt også.. får penger fra google for å ha den her vettu...
It's all about me Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Da går dere heller inn på Alle Forum på Dib el. Debatter til venster her og søker på gamlemåten.
Lille Filur Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Men så utrooolig tungvindt da i forhold til før... snakk om å gjøre det vanskelig ;o)
It's all about me Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Utrooolig tungvindt er vel litt overdrevet. Et klikk for å komme til siden og så er det bare å skrive søkerordet, ja det er tungvindt det. Her på framsiden må du trykke på rullgardinen for å finne Forum og skrive søkerordet. Hmmmmm, ikke så mye letter akkurat......
Lille Filur Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Nei godt vi er forskjellig. Jeg synes det er tungvindt. Skjønner ikke vitsen med å skifte. Eller det gjør jeg jo, for da får de penger fra google... sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå