Gå til innhold

Hvilken barnekonto er best???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en å anbefale... Vil gjerne ha en med sparegris som tømmes i banken..

 

Tenkte vesla skulle få en konto som hun kan følge med på selv hvor sparegris pengene går (jeg sparer i fond også til henne)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi åpnet en vanlig sparekonto til gutten i den banken vi er i nå. Her skal penger til førerkort og utdannelse inn. Når han er så stor at han skal tømme sparegris, tenker jeg vi lager en brukskonto uten at jeg har tenkt på noen spesiell der heller. Det fine med å ta i samme bank er at du kan se bankkontoen på nettbanken og føre over penger (til navnefest, bursdag, evnt. barnebidragene etc uten gebyrer.

 

Dårlig svar på spørsmålet ditt kanskje, men så ser du hva vi har tenkt i hvert fall. :-)

Skrevet

Vi har en Fox og Pia sparekonto til snuppa vår.. DNB nor.. Kriteriet med denne kontoen er at det må spares et minimumbeløp på 200 kr i måneden.. Kan styres fra nettbank. veldig fornøyd så langt...

 

Skrevet

fox og pia (dnbnor) får du 3,7 % rente fra første krone. Ganskje kjekt =) Mange andre vanlige sparekontoer så er det ofte først etter ganske fet summ du får så mye, Det vanlige er 1,6 %.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...