Gå til innhold

Hva inneholdt bryllupskaken deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..har ikke giftet meg enda da, men smakte ei bryllupskake en gang i fjor som var skikkelig god.. jeg er ikke noe kakemenneske og liker ikke noe særlig krem og bløt/marsipankake, men den passet meg perfekt for det var marsipankake med sjokoladekake inni om du skjønner..? :P de hadde 3 forskjellige sorter, med sjokolade, med noe bringebærfyll ellerno og vanlig marsipankake i de forskjellige høydene :)

Skrevet

Da vi gifta oss i fjor hadde vi en 3 etasjes bryllupskake.

Øverste kaka var sjokoladekake, midten var romkake og nederst var marsipankake. Alle var hvite så man kunne ikke se at det var 3 ulike typer! =0)

Perfekt for oss, da jeg ikke takler marsipankake, mens det er mannens favoritt!

Skrevet

vil bare legge til at det var samme trekk på alle etasjene jeg snakket om også :) Supert at det er håp for meg også :) hehe

Skrevet

Bare et spm.. Åssen vet du hva som er inni hvem? Greit at kanskje du som brud vet det, men hva med gjestene? Hehe...

Skrevet

hehe... man kan feks ta kakespaden og sette nedi hver av etasjene da.. eller bare opplyse om det når man er fremme og skjærer kaken :)

Skrevet

et supert tips er å sette sånne navnelapper på kakene. da ser folk selv hva slags kaker det er og slipper gå rundt å spørre....

Skrevet

Hehe.. Var sikkert et dumt spm men.. Det med lapper var jo lurt da =)

Skrevet

3 etasjer. Den største med marsipankake, neste var jordbær, og øverste var sjokolade. Hadde samme dekor, men man så hva slags kake det var.

Skrevet

Jeg er slev gift, men den ABSOLUTT beste bryllupskaken jeg kan tenke meg, er med Oreo-kjeks og moerk Hersley-sjokolade! NAM!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...