Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Kan dere komme med deres mening? Jeg og sambo har hatt et trøblete halvår... Mye krangling, lite sex og kjærlighet kan du si. I det siste når han har vært på byen har han kommet hjem sent - halv fem som regel. nå på fredag var han ute og kom hjem sent. Jeg så på mobilen hans i går, og der hadde han noen meldinger inne fra ei jeg vet hvem er. en venninne av han. Han hadde tydeligvis vært der på natta. for det sto noe om at hun var trøtt for hun hadde vært tidlig på jobb. Og han skrev at hun ikke hadde fått "kastet" han ut før kl. 04.00, så det var litt hans skyld.... Skjønner dere? Når jeg spør hvem han var ute med, sier han ikke henne, og han dro visst rett hjem etter byen... faen, hva kan dette være? jeg tror ikke han er typen til å være utro, men hvem vet. Og hvorfor sier han ikke bare at han var på nachpiel hos henne? Hva ville dere gjort? Takk hvis dere gidder å svare...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Huff så vondt..... Jeg hadde blitt skeptisk selv, og det er jo bare vondt å gå å spekulere og lure. Jeg tror du enten må slå deg til ro med det han sier. Men det er jo selvsagt klart i og med at du vet han lyver..... (smsene).... Ellers så må du konfrontrere han med det. Det gjorde jeg, men han løy meg opp i trynet og kalte meg paranoid oversjalu kjerring. Til slutt gikk jeg fra han, for å ikke stole på partneren gjør deg paranoid over tid. Og så viste det seg jo da at jeg hadde rett i mine mistanker- han var notorisk utro! Huff lykke til, hva du enn gjrø!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Takk for svar!! Hvordan hadde dere det i forholdet da du fant det ut da? trodde du han var typen til å være utrò? Jeg er dessverre redd mange menn er kapable til det når de ikke får "nok" hjemme... Håper jo det ikke stemmer for min sambo, men lurer litt nå altså...
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Eller kan du tidligere ha gitt uttrykk for at du føler deg uttrygg på denne veninna hans? I så fall er en del menn så enkle at de heller lar være å si noe enn å ta konfrontasjonen. Ikke for at de gjør noe galt eller ikke respekterer deg, men mer pga at de da tenker at det du ikke vet har du ikke vondt av. Og pga at de ikke ser på denne damen som noen trussel for deres samliv, men rett og slett som en god gammel venn. Det er jo bare du som vet hvordan dere har det og hvordan han er. Men utfra det du skriver virker det ikke som han har noe muffens på gang, da hadde nok hun skrevet litt mer flørtende. Jenter flest ville vel da gi noen vage kommentarer på det som hadde foregått, eller???
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Au au au.. Det du skriver tilsier jo at han lyver.. Man lyver ikke jo mindre man har noe å sjule.. Snakk med han om det, kan ikke holde på sånn! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Hei igjen dere, HI her... Denne venninnen har han nylig blitt kjent med. Men jeg har aldri tenkt at det er noe mellom dem, og heller ikke gitt uttrykk for at jeh ikke vil han skal treffe henne, derfor er det rart han ikke har sagt at han var der. det at han lyver gir meg dårlige vibber. De fleste gangene man lyver, er det forå skjule noe... Men du her over har et poeng: For de ville kanskje ha skrevet i en mer "flørtende" tone om det hadde skjedd noe. Det vil jeg faktisk tro.. Men hva gjorde han der alene midt på natten da? Hvis han ikke kan fortelle meg det?....
ragna Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 hva sier magefølelsen din? er dette noe du kunne ha gjort mot han?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Har dårlig magefølelse på dette ja...sånn som forholdet vårt er nå...Samtidig sier han hele tiden at han vil prøve at han vil det skal fungere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå