# Sunshine # Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Jeg og sambo er helt uenig i valg av jentenavn..... Jeg vil ha Linnea, ha vil ha Emilie (noe jeg absolutt ikke vil ha) Trenger derfor litt innputt med forslag på noen andre navn.. Vi har gått litt i stå føler jeg og klarer derfor ikke å tenke særlig kreativt... Hadde derfor vært kjekt med noen nytenkende forslag =)
line_n & sara Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 min jente skal hete Sara, synes det er kjempefint! men siden jeg mest sannsynlig får gutt, må jeg nok finne meg et guttenavn! Så du kan få Sara hvis du vil!
# Sunshine # Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Så søt du er =) Sara er faktisk det eneste navnet vi er enig om, så mye mulig vi ender der... Men artig hvis vi akn finne noen alternativ vi begge liker =)
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Vi har datter som heter Nathalie fra før, og hvis vi nå får en jente til blir det Emma, men har pratet om flere bla. Aurora, Sofie, Linn-Olivia ( som jeg elsker og han hater... ), Nadia, Julie. Vi ble heldigvis enig ganske tidlig, men ikke alltid like enkelt, lykke til
Anele&Solstråla Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Sofia, Amalie, Amanda, Emma, Leana, Elena, Alina
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 sara synes jeg var fint:O) passer godt til hun dere har fra før og det om jeg husker hennes rette navn:o)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Benedicte, adriana, aurora, emilie, julie, cassandra...
# Sunshine # Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2007 Takk for alle gode forslag! Jeg skriver liste =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå