Gå til innhold

Noen som har hatt vondt rundt navle området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om en knapp mnd, og i dag har jeg har hatt vanvittig vondt rundt navlen! Akurat som om ungen driver å drar i den ene enden! :D

Det er nok verken rier eller kynnere, for det er 4 gangen jeg går gravid, og har aldri opplevd det på den måten her før...det roer seg litt når jeg legger meg ned eller setter meg....rare greier, noen som har hatt vondter på samme måte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt veldig vondt til tider!! Det har kjentes mest ut som om musklene rundt navlen blir strekt til det ytterste, så jeg har jo regnet med at det er det. Men har også seteleie, så ser for meg at nurket stanger hodet rett inni der og lager litt vondt :)

Skrevet

jepp har har det jeg å til tider,trodde det bare hva at magen hva på det største så det nappa litt i navelen..men kanskje det er gullet som sliter i den..=P

Skrevet

Har hatt noen tak innimellom før men i dag har det vart heeele dagen!

Og nåde den som snakket til meg når jeg hadde så vondt! Jeg som pleier å være så grei å ha med å gjøre :D

Nå ser det heldigvis ut til at det roer seg, så får jeg satse på en god natt søvn...fint å høre jeg ikke er alene om det, for når jeg har spurt de rundt meg er det ingen som har opplevd det samme før.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...