Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Satt her og tenkte litt... Mamma og jeg har ikke hatt det beste forholdet opp gjennom årene,men etter jeg flytta ut har det bedra seg masse. For noen uker siden så spurte ho om jeg ville at ho skulle bo hos oss rundt termin. Sånn at ho kunne hjelpe meg med forskjellige ting*snille mamma'n min*. Jeg takka nei da,og sa at jeg ikke forventa at ho skulle sette livet på hold for meg. Ho bor halvannen time unna med buss,så da syns jeg det var å gjøre litt for mye. Hadde ho bodd nærmere så hadde jeg nok forventa litt hjelp og sånt,men ikke når ho bor såpass unna.. *Gla i mamma'n min* Men vil at ho skal komme når jeg har født lillegutt. Da er det bedre å ha mamma i nærheten enn svigermor(selv om ho og er topp:))
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Heldig du er. Henne må du ta godt vare på ja =) Her bor vi 1 km fra hverandre, og jeg kan IKKE forvente meg å få hjelp for å si det slik =)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Ble lissom så paff når jeg fikk mld:) På en positiv måte:) Var så kos:) Så passer nok godt på henne:)
Mor til en stor og en liten Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Godt med sånne mammaer :-) Familien min bor nordpå og jeg i Oslo og mamma sa i slutten av mai at hun har ordna seg 2 uker fri rundt terminen min slik at hun kan komme nedover og hjelpe til med eldstemann og husting når babyen kommer :-) Ble glad da! Godt å vite at de bryr seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå