Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg lurer på om min livmor er ekstra bred siden jeg har kjent sparking helt ute i sidene veldig lenge, er nå i uke 25. Flere som opplever å ha bred livmor, som en sammentrykt ballong? Babyen ligger som regel på langs, så ofte kjenner jeg det fra den ene siden til den andre. På bildet av livmora på min.mave.dk ser det ikke ut til at det er helt vanlig at den er så bred... Om kveldene kan jeg bli helt sprø av all sparkinga, men det er jo selvsagt veldig veldig hyggelig også da. Her er det headbutting og boksing og karatespark all at once, så det kjennes ut som det er en hel gjeng inni der. På raveparty.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå