Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet SANDER??? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig synes jeg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes jeg også! min nevø heter nemlig det (mitt 1 tantebarn).

Skrevet

Min søsters yngste sønn heter Sander, jeg liker navnet veldig godt.

Skrevet

Hadde tenkt til å kalle sønnen min det;)men det blir en jente

Skrevet

Hei!

Min yngste sønn heter Sander! :-)

Skrevet

Beklager, men jeg synes det er et skikkelig harry rampenavn.

Skrevet

Veldig søtt:)

Men desverre alt for populært til at jeg kommer til å velge det..

Skrevet

Jeg er enig i at det er harry ja. Det er to av unga i barnehagen vår som heter det og begge er skikkelig bøller. Vet ikke hvorfor men..

Skrevet

nydelig:)

Skrevet

Jeg synes navnet er kjempefint, men det er altfor populært til at jeg ville valgt det nå. Kjenner tre stykker som har født på samme sykehus (de kjenner ikke hverandre da) de siste tre ukene nå og alle har kalt sønnen sin for Sander. Har selv et navn som var veldig pop på 70-tallet, og jeg kan si at det er ikke gøy å være en av 5 i klassen med samme navn.

Skrevet

Er ingen på småskolen og mellomtrinnet her som heter Sander... så jeg har ikke hørt så mye om at det er et populært navn,

Skrevet

Kjempe pent navn. Min sønn skulle egentlig hete det, men en i nær slekt hadde tatt det like før:o( Ikke av de mest brukte navnene å det er bra, synes jeg.

Skrevet

Det ligger ganske høyt på navnelister, men det viktigste er kanskje at dere selv ikke kjenner så mange som heter der. Varierer sikkert fra sted til sted. Hadde lyst å kalle en av mine to tvillinggutter for Sander, men sambo har en negativ relasjon til det navnet, så da går vi for et annet. Synes det er en nydelig variant av Aleksander

Skrevet

Kjempe fint navn! Vi skulle bruke det, men får ei jente:). Det er riktignok et populært navn nå, men det viktigste er at dere synes det er fint. Lykke til med navnevalg:)

Skrevet

Kanskje ikke så rart at det ikke er så mange på barnskolen som heter Sander, det ville jo tilsi at navnet var kjempe "in" for 6år siden eller mer. Først de siste par årene og spesielt i år (såvidt jeg har hørt) at dette navnet ligger høyt på navnelistene rundt om i landet. Men nok om det.. viktigste er at man velger det navnet man selv liker best og ikke bryr seg så mye om hva alle andre mener.

Skrevet

blir det gutt her skal han faktisk hete sander :) Både jeg og sambo har stor vennekrets, så dette var vel egentlig eneste navnet vi ikke har noe relasjon til og som vi synes er fint!

Skrevet

Kjempefint navn, men klinger dessverre ikke så bra på dialekta mi, sørlandsk: Sandårr...slikt må man jo goså tenke på....hadde jeg ikke snakka som jeg gjør hadde jeg nok vurdert det ;) pappan er nemlig østlending

Skrevet

da søskenbarnet mitt fikke dette navnet i 1997 så synes jeg det var søtt...og det var et navn jeg ikke hadde hørt før..nå kjenner jeg altformange småttinger som heter det til at jeg kunne forsvart å kalle min egen det..-m det hadde blitt en guttda..-og om det hadde vært favorittnavnet;o)

Skrevet

For min del høres det "halvferdig" ut. Men det er fordi jeg vet at et par som blir forkortet til `sander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...