Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte er det vanlig å ha kynnere? de siste to dagene har jeg hatt kynnere ganske ofte, synes det er ubehagelig. har begynnt i sommerjobb for en uke siden. kan det ha innvirkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mykje stress kan føre til kynnere, til delssterke kynnere. Eg er sjukemld 50% nå pga mangen kynnere, for legen syns ikkje eg burde ha for mykje av dette. sleit masse med dette fram til i dag no har eg hatt tre dager fri og har ikkje hatt kynner som eg har kjent eller som har vert vonde. kynnere kan utvikle seg til riere og fortidligfødsel om det blir for mykje av dei trur eg. Det er ikkje bra for deg å ha for mykje av desse då dei absolutt ikkje er behageligt for deg. Ka jobber du som??

Skrevet

Jeg slet en periode med sterke og mange kynnere for dagen, fikk i råd å sette meg å slappe litt av når de kom, dette gjorde jeg og det gjorde så de ble brudt før de fikk "vokst seg store og sterke" :) . Begynnte da å se ann situasjonene når de kom og prøve å være litt føre var neste gang. Det hjalp for meg, og jeg har ikke hatt noen i den grad siden. Så prøv å se ann når de evt, kommer og om du kan slappe litt av da... Kynnere er bra å ha så kroppen får trent seg til fødsel, men du skal ikke ha for mang eller for sterke, hvis d ikke roer seg kan det være godt å høre med legen for egen del. Lykke til !

Skrevet

Hmm, jeg hørte også med legen min, er i 21+4 i dag og har hatt kynnere siden uke 17 som er ganske vonde, ivhertfall slik at jeg ikke kan "overse" dem. Har hatt det ganske mye, men mer i noen perioder, f.eks under stress og slitsomme dager. Jobbet mye overtid og har hatt uka full, da jeg driver å selger en leilighet osv. Men legen min sa bare at det ikke var noe farlig selv om de var vonde og dette var helt normalt? Så begynner å lure når andre sier man må ta det mer med ro mtp premature rier osv... hmm, blir nesten litt bekymret altså ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...