kvirrevirrevitt Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Ferieplanene var lagt, og biletter kjøpt.. etter øreværk og sprukket trommehinne for en tid siden har hun igjen væske i mellomøret ((( -Og vi skal liksom ut å fly om 2 uker.. Besøke familien til mannen min som vi ikke har sett på to år.. Fløy m henne da hun var mindre og hun reagerte ikke hverken på take-off eller landing... men da hadde hun vel kanskje ikke væske i mellomøret heller.. -Har på den ene øra og undertrykk i den andre... Noen erfaringer?? Hun elsker å stjele tåteflaska til lillebror; tenkte å fylle en m noe extra godt, og ta den smokken m bare små hull slik at hun må suge extra hardt... (suging/svelging hjelper, ikke sant?) Hun er tre
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 oi oi oi Jeg har MEGET dårlig erfaring med å fly med jenta mi. Hu har konstant væske i mellomøret. Selv etter at hu fikk dren påbegge sider har flytur vært et mareritt. Hun har det kjempevondt. Og jeg flyr ikke mer med henne før ørene hennes er bedre. Men hun er kanskje et ekstremt tilfelle... LYKKE TIL ihvertfall !!. Ta med paracet, du får sånne smeltetabeletter som smaker godt - lett å få gitt når en sitter der i flystolen. Husk nesespray også. Det skal visst hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå