Gå til innhold

9 mnd, grøtnekt... hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gi henne brødskive?

er det ikke mye mer næring i grøten eller? hvordan gjør jeg dette..? prøvd å bytte frem og tilbake osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sliter vi med det samme..gjort det en liten stund.

Har du prøvd å dyppe grøtskjea i fruktpure?det funker her..Pluss at jeg roper etter katta vår.For da blir han opptatt med å se etter den..Den er ute så den kommer ikke;-)Også har vi en bok med bilder av masse dyr som vi "mater":-)Det funker også..Han holder på å le seg ihjel:)

Skrevet

Jeg har en sønn på 8,5 mnd som sjeldent vil ha grøt. Har vel bare spist noen få skjeer, så bare spytter han det ut igjen. kun 3 ganger at han har spist nesten en hel posjon. Og jeg har forsøkt flere typer grøt. Det er først de siste to ukene at han har begynt å spise brød med leverpostei. I dag har han spist 3 skiver. Plutselig så løsnet det :-) Jeg prøver å ikke bekymre meg for det. Han får morsmelk enda, og det skal jo dekke det han trenger. Snakket med helsesøster som sa at jeg bare får ta det i hans tempo og at han kommer til å spise fast føde når han er klar. Middager spytter han også ut. Men han har plutselig begynt å spise banan. Så det går sakte men sikkert framover. Så lenge de legger på seg så er det nok ok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...