=Mina min og mej= Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 gi henne brødskive? er det ikke mye mer næring i grøten eller? hvordan gjør jeg dette..? prøvd å bytte frem og tilbake osv...
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Her sliter vi med det samme..gjort det en liten stund. Har du prøvd å dyppe grøtskjea i fruktpure?det funker her..Pluss at jeg roper etter katta vår.For da blir han opptatt med å se etter den..Den er ute så den kommer ikke;-)Også har vi en bok med bilder av masse dyr som vi "mater":-)Det funker også..Han holder på å le seg ihjel:)
nr3 i mars Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har en sønn på 8,5 mnd som sjeldent vil ha grøt. Har vel bare spist noen få skjeer, så bare spytter han det ut igjen. kun 3 ganger at han har spist nesten en hel posjon. Og jeg har forsøkt flere typer grøt. Det er først de siste to ukene at han har begynt å spise brød med leverpostei. I dag har han spist 3 skiver. Plutselig så løsnet det :-) Jeg prøver å ikke bekymre meg for det. Han får morsmelk enda, og det skal jo dekke det han trenger. Snakket med helsesøster som sa at jeg bare får ta det i hans tempo og at han kommer til å spise fast føde når han er klar. Middager spytter han også ut. Men han har plutselig begynt å spise banan. Så det går sakte men sikkert framover. Så lenge de legger på seg så er det nok ok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå