Min lille goggutt Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 ...må man selv ta kontakt med helsestasjon da, eller kontakter de deg?
winneboo Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 De tok kontakt med meg når jeg flytta hvertfall. Fikk brev i posten. Det var den gamle helsestasjonen min som sa ifra til de når de fakset opp papirene de hadde på vesla.
mamma`n te Kaja Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 jeg sa fra på helsestasjonen jeg skulle flytte fra, og så sørga de for å sende alle papirer til den nye, og vi fikk etterhvert et velkomstbrev fra dem.. men det var innen samme by da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå