Gå til innhold

November: Hvor mye av en brødskive spiser deres små?


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

til lunsj f.eks.

 

Har ikke kommet helt i gang med brødspisinga vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja var det samme her i dag. Han hadde nok spist litt mer, for han var mer sulten. Men tenkte å ta det litt med ro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho pleier å spise all "innmaten" i brødskiva til hvert måltid, men akkurat nå har vi en nekte å spise mat-periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til frokost spiser hun ca. en halv skive, men det er fordi hun får en flaske mme først, og ikke er så veldig sulten.

 

I dag fikk hun brødskive til middag (er forkjøla og hadde ikke lyst på middagsmat), og da spiste hun opp nesten en skive uten skorpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min får skive som 3. måltid,da spiser han en til to skiver,vi tar da bort skorpen.Den blir også dynket i melk,noe jeg nå må vudere å slutte med,slik at han kan vende seg til tørr skive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min får en skive til lunsj.tror hun kan få litt mer, virker som hun nå liker brød fremfor grøt og middag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ina spiser all innmaten i en skive, stort sett, men ikke alltid.

Litt opp og litt ned, men hun liker i hvertfall brødskive godt, både med leverpostei, prim og jungeldessert på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullgutten spiser stort sett opp innmaten i en skive og kanskje litt til.Nå de siste dagene har han vært inni en perioder der han ikke vil spise så mye,så da har han ikke spist opp en hel.Etter at han har spist det,spiser han et beger med fruktpure,det elsker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstemann her er litt av en storspiser han.... spiser mellom 2 og 2.5 brødskive til lunch hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...