Gå til innhold

Hvem her har QuicKutz-tang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg flere dies nå, og tenkte kanskje det var noen som var interessert i å bytte utstansa figurer.

Skrevet

Hei rødhette

Jeg har tang og begynner å få noen dies ønsker meg stadig fler som skal kjøpes.

Men er innteressert i å bytte

Skrevet

Har du oversikt over hvilke dies du har?

Jeg har ikke så altfor mange enda, men blir garantert å kjøpe flere etterhvert :D

Skrevet

Jeg har tang + cuttlebug

har oversikt over diesa mine på hjemmesida mi under hobbykroken :)

www.snuppelure74.piczo.com

Skrevet

Jeg har QK tanga, har et hjerte, en snøkrystall, no blomster og Studioalfabetet, skal se om jeg finner bilder hvis du er interresert :)

Skrevet

loren og OddBob, hvis du har nr på diesene, kan jeg selv finne de på bikuben.com :)

Interessert i å bytte?

Selv har jeg metro alfabetet, sommerfuglen, doodad's blomstene, joy, love og wish. Per øyeblikk... ;)

Skrevet

Hei igjen

Har laget liste nå over de jeg har. Hvis du sender meg en PM med maile adressen din skal jeg sende over lista til deg.

Hvis det er den Diesen med en sommerfugl du har så vil jeg gjerne bytte meddeg hvis du finner en elelr fler hos meg du kunne tenke deg.

Skrevet

Hei

Dette høres lurt ut.

Har en del dies jeg også.

Har skrevet liste, så er bare å be om å få en PM.

Går hjemme om dagen, og holder på å gå på veggen, så stanser gjerne ut noen figurer til folk.

:-)

Skrevet

lifa og Eline, skulle gjerne sendt deg en pm. Men når jeg klikka på nicket ditt, kunne jeg bare legge deg til som venn. Stod ikke noe alternativ om pm...

Skrevet

hva skjer videre? jeg vil gjerne ha liste da :)

Skrevet

Ser at det er flere enn meg som sitter oppe på nattestid. Vet at jeg uansett får en urolig natt, så like greit å utsette det litt.

Lista mi er sendt til deg.

Glad om jeg kan være til noe hjelp.

:-)

Skrevet

Skulle så gjerne hatt maaaaange flere dies enn jeg har, men det blir fort dyrt selv om bikuben er billigst... Så har ikke på nær så mange jeg selv vil ha enda.

Jeg får en rolig natt, men gubben er på puben. Så gidder ikke legge meg enda. Kjedelig å legge seg alene.. Så blir sittende en stund til, ja...

Har fått lista, og sendt deg svar :)

Skrevet

Skjønner ikke det med at det ikke går å sende PM har fått det tidligere.

Jeg sender deg en med amile aressen min så kan du svare på maile.

Skrevet

Har sendt deg en mail :)

Fikk opp at jeg kunne svare på pm'en du sendte meg, men sendte deg likegodt en mail så fikk du mailadressen min med det samme :)

Skrevet

Sendte deg PM med liste =) Har jo ikke akkurat mange enda men...

Ser du nevnte bikuben, bor du i nærheten? =) Jeg bor på Lørenskog, så er innom rett som det er... brukte 1000,- der i går =S Glad ikke min kjære var med da gitt... da hadde jeg nok ikke fått lov til å trekke kortet =P

Skrevet

*knis*

Jeg bor på Sørumsand, så er ikke sååå langt å kjøre til Strømmen. Er stadig vekk på Strømmen på shopping. skummelt å bo såpass nære Bikuben ;) Hvor på Lørenskog bor du?

Jeg brukte ca 1000 kr der når jeg kjøpte tanga samt diverse andre ting for noen uker siden. Spurte min kjære om han syntes det var greit jeg kjøpte tanga, og han sa ja ;) Men han fordrar ikke å bli med på hobbybutikker, fordi jeg er der inne i evigheter *knis*

Har forresten svart deg på pm'en.

Skrevet

Bor på Rasta, like bak Triaden =)

Har vært en del på Sørumsand =) Farmora til ei god venninne av meg bodde i Industriveien, og vi var der omtrent hver sommer fra barneskolen og opp til for noen år siden ;)

Jeg bare kjøpte tanga jeg =P Men jeg vet at min kjære blir litt imponert og interessert i sånne *dingser* så jeg tok sjansen på at det gikk bra =P Og jeg hadde rett, han var den som satte seg ned og trykka første kvelden =P Min kjære liker heller ikke hobbybutikker, så jeg går som regel alene på slikt gitt :P

Skrevet

Han bryr seg ikke så veldig om den tanga mi... Men helt greit at han er likegyldig til den, hehe.

Det eneste dumme med bikuben, er at det er slitsomt med barnevogn der. Men det går ;)

Skrevet

Jaa, jeg så det på lørdag da jeg var der at det var i trangeste laget for en barnevogn, tenkte litt framover =P Men, jeg skal nok klare det tenker jeg ;)

Skrevet

Joda, det går. Både jeg og en venninne har vært der samtidig med hver vår vogn. Så det går. Men det er litt tungvint. Så deiligere å dra uten *knis*

Går heis opp til 2. etasje, som er inne i skobutikken. Så man får tatt med vogna opp hvis man vil det også. Men er trangt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...