Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Våkna opp idag tidlig med leggkrampe + at jeg hadde krampe i en muskel rett ved siden av kneet og ( Fy flate så vondt... Men jeg føler at det ikke hjelper å strekke ut når jeg får disse krampene,så jeg spretter ut av senga og står på benet...Men når dette står op så klarer jeg ikke å stå på benet for det blir helt vridd (fotbladet) Og det tar ei stund før jeg får det på "plass" igjen...Når krampa begynner å slippe da retter forbladet seg ut igjen og jeg klarer å stå normalt igjen... Er det normalt eller?? HAr ikke hatt krampe uten at jeg har vært gravid...Og i forrige svangerskap var det ikke så ille som denne gang... Og krampa i låret den ville ikke slippe taket før etter 5 minutter,det var helt jævlig (
winneboo Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Når jeg har krampe så greier jeg verken å strekke ut benet eller reise meg opp. Bare ligger å klynker inni meg uten å greie å få ut en lyd. Aner ikke hva som er normalt egentlig. Heldigvis varer krampa max 1 min.. 5 min så hadde jeg dævva..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå