Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 ble tøyd for tredje gang i dag.. fikk litt mensaktig ubehag like etterpå som gikk over, mere skjedde ikke.. men nå nettop kom det massevis av blodblandet slim og har hatt vondt i ryggen og magen en stund, er en del stikkinger i underlivet og nedpress også... kan det være lov å håpe det er en start til noe? håper inderlig at det kanskje kan ta seg opp å utvikle seg utover natten/morgendagen:) noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 en av tre tegn på a fødsel er i gang: Tegningsblødning. Dette er blod som kommer fordi mormunnen din begynner å bli påvirket av riene du har. Blør du mer enn mens nå bør du ringe sykehuset med en gang. Det samme gjelder dersom du ikke har mellomrom mellom riene, men at smerten er der hele tiden. Det kan være et tegn på at du føder raskt, men det kan også være et tegn på at noe er galt, så ta kontakt med fødestedet pr. telefon med en gang. kan hende det er dette?
jua 10.12.05 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Begge mine fødsler har startet sånn, så det kan være tegn på du er i gang. Lykke til
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 det er blandet med slim da.. tenkte mere det kanskje er en indikasjon på at fødsel vil skje innen nær framtid?
jua 10.12.05 Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Med nr 2 tok det bare 6 timer fra det blod blandet slimet kom til hun var ute.
lilletrille2 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Hei hei.. Idag har jeg termin og var hos jordmor å sjekket modning. Hun fikk en finger inn så det vil si 1cm åpning.. Når jeg kom hjem merket jeg at jeg hadde blødd.. Også når jeg tisset ble det rødt på papiret. Men det har gitt seg nå.. Sitter her med masse kynner og vondt i ryggen!! Håper det betyr at det skjer noe for oss her...Ringte føden for å høre og de sa at det var normalt å blød litt etter en sånn undersøkelse!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 je det er fullstendig normalt det, har selv 1 cm åpning,myk tapp og kortet ut tapp,legen kunne kjenne hodet hanså, så langt ned lå han:) men jeg ble undersøkt kl 11 i dag, først når jeg skrev dette innlegget hadde jeg begynt å blø, med litt slim da;) sitter selv med en del vondt i ryggen så kanskje det er vår tur nå?
lilletrille2 Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Ja jordmor sa også til meg istad at hun kjente hodet.. Rart:) Jeg har ganske vondt i underlivet oxo, har du det?? Håper det er svake rier nå som bygger seg opp i løpet av morgendagen.. Masse lykke til!! Skal krysse fingrene for oss..
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 har stikkinger i underlivet og en god del nedpress:) ja sært at hodet er så langt ned at de kjenner det:) lykke til du å skal krysse fingrene for at vi snart er mammaer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå