Beama Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Ja.. jeg husker deg.. hadde du ikke ett eller annet med valentine i nicket før.. tor du har en liten som er like gammel som min datter=)
Ett_øyelokk.... Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jeg husker deg. Tenkte faktisk på deg her om dagen, og hvordan det går med deg. Vet du slet litt med eksen... (eller?) Håper du har det bra, og ikke minst sønnen din..
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2007 Wow. Kult. Ja det er meg. Til dere begge. Hadde sweet valentine dream når jeg var gravid. Eksen min er likte stor dust enda, men jeg har en ny kjæreste nå så jeg driter litt mere i det... Gutten min har det også fint.- Takk for at dere husker meg:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 jeg etterlyste deg faktisk for noen uker siden for kom plutselig til å tenke på deg, he he!! du husker sikkert ikke mitt nick da...
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. juli 2007 Nice to know... Takk dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå